Маркетинг (каф. Економіки і менеджменту агробізнесу)Мета вивчення науки «Маркетинг»– озброїти майбутніх спеціалістів з агробізнесу необхідними теоретичними знаннями і практичними навичками в області теорії і практики організації маркетингової діяльності в підприємствах АПК. Перелік знань і вмінь, яких студент набуде після опанування науки: - вміти досліджувати та аналізувати ринкове бізнес-середовище, кон’юнктуру ринків продукції АПК; - зрозуміти потреби споживачів та навчитися задовольняти їх краще, ніж конкуренти; - бути готовим до жорсткої конкурентної боротьби; - навчитися оцінювати маркетингові можливості підприємств АПК та вміти управляти конкурентоспроможністю їх продукції; - засвоїти основні положення маркетингової товарної, цінової, збутової та комунікаційної політик; - вміти будувати взаємовідносини із постачальниками та дистриб’юторами, управляти логістикою; - проводити ефективні рекламні кампанії та програми стимулювання збуту; - підняти маркетинг на рівень стратегічного управління підприємствами. Перелік компетенцій, яких набуде студент після опанування даної науки: - загальні: здатність до аналізу і синтезу, базові загальні знання, навики управління інформацією (уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел), етичні зобов’язання, здатність застосовувати знання на практиці, дослідницькі навики і уміння, здатність до навчання, здатність пристосовуватись до нових ситуацій, здатність працювати самостійно, бажання досягти успіху; усне і письмове спілкування рідною мовою; здатність до критики та самокритики. - глобальні: здатність критично мислити і генерувати креативні ідеї та вирішувати важливі проблеми на інноваційній основі, знання особливостей та тенденцій сучасного цивілізаційного розвитку; бути обізнаним та ставитись з повагою до культурного різноманіття народів; вміння проводити дослідження галузевого, регіонального та міжнародного характеру та масштабу. - спеціальні (фахові): оцінювати вплив зовнішнього середовища, особливо державного регулювання, на ефективність маркетингової діяльності підприємств АПК; зрозуміти потреби споживачів та навчитися задовольняти їх краще, ніж конкуренти; здійснювати аналіз конкурентного середовища функціонування підприємства, цільових ринків підприємств АПК (як постачальників, так і споживачів); вміння критично оцінювати аграрну політику та її вплив на маркетингову діяльність підприємств АПК. Остання редакція: 13.07.16 |