Управління консалтинговим бізнесомУправління консалтинговим бізнесом Освітній ступінь:магістр Мета науки: набуття теоретичних знань та практичних навичок з управління консалтинговим бізнесом. Завдання науки: формування у студентів розуміння особливостей управління консалтинговим підприємством, конкурентної поведінки, формування його бізнес-моделі, стратегічних ресурсів, оцінювання його результативності та ефективності діяльності. Результати навчання: За умов успішного виконання вимог щодо опанування науки студент зможе: · застосовувати стратегічний аналіз для вибору позиціонування та ринкової поведінки компанії на консалтинговому ринку; · обґрунтовувати та проектувати організаційну конфігурацію консалтингової компанії; · управляти консалтинговими проектами; · обґрунтовувати методологію консалтингових продуктів, опису консалтингових продуктів та підготовки консалтингових пропозицій; · обирати маркетингові комунікації для просування консалтингових продуктів і послуг компанії; · обчислювати вартість консультування, визначати основні чинники ціноутворення та оплати консультаційних послуг; · визначати основні положення кадрової та маркетингової політики виходячи із специфіки консалтингового продукту та умов ринку; · управляти знаннями консалтингової компанії · оцінювати результативність діяльності консультанта та консалтингової компанії. Остання редакція: 28.04.16 |