Введення в бізнес-аналізВВЕДЕННЯ В БІЗНЕС-АНАЛІЗ (вибіркова) Освітній ступінь: бакалавр. Мета дисципліни:формування у студента цілісного уявлення про систему наукових понять, моделей і методів аналітичних досліджень економіки підприємницьких організацій. Завдання дисципліни:розуміння відмітних характеристик економічного аналітичного дослідження прикладного характеру і технологічних особливостей його проведення як індивідуально, так і групою виконавців; оволодіння інструментарієм використання різноманітних інформаційних джерел, а також пошуку, систематизації та аналітичної обробки кількісних та якісних даних; оволодіння загальними принципами побудови системи бізнес-аналізу підприємства; набуття навичок аналітичного обґрунтування раціональної поведінки підприємства в конкурентному середовищі. За умов успішного виконання вимог щодо опанування дисципліни студент зможе: - користуватися категоріально-понятійним апаратом, а також систематизувати, критично осмислювати та використовувати набуті знання стосовно методології проведення аналітичних економічних досліджень прикладного характеру; - вибирати адекватні задачам бізнес-аналізу інформаційні джерела та користуватись різноманітними методами їх обробки та узагальнення; - пояснити взаємозв’язок між елементами системи бізнес-аналізу та функціональних задачами підприємства з урахуванням особливостей ведення господарської діяльності; - аналізувати економічні ситуації з позицій ігрової моделі (віртуального підприємницької структури) та розробляти раціональні управлінські рішення; - ефективно працювати в команді, вирішуючи окремі частини загальних задач. Остання редакція: 05.02.16 |