- Факультети та інститути»
- Факультет економiки та управлiння»
- Кафедри»
- Кафедра стратегії бізнесу»
- Дисципліни бакалаврського рівня»
- Стратегія підприємства (каф. Стратегії підприємств)
Стратегія підприємства (каф. Стратегії підприємств)
Мета науки: формування у студентів уявлення про теоретичні засади стратегічного планування, а також оволодіння навичками та інструментарієм стратегічного аналізу і формування стратегій підприємства.
Завдання науки: освоєння інструментарію розробки стратегій підприємства і вибору стратегічних альтернатив; розвиток навичок стратегічного мислення та практичного застосування методологічного апарату курсу; оволодіння методом кейс-аналізу, навичками аналітичного обґрунтування вирішення стратегічних проблем.
Результати навчання. За умов успішного виконання вимог щодо опанування науки студент зможе:
- проводити стратегічну сегментацію підприємства;
- визначати фактори, які впливають на конкурентне становище підприємства;
- формулювати місію та цілі підприємства, аналізувати їх;
- встановлювати взаємозв’язки між внутрішніми можливостями та конкурентним становищем підприємства;
- формулювати загальнокорпоративну та конкурентні стратегії підприємства;
- порівнювати стратегічні альтернативи та обґрунтовувати вибір кращої з них.
Остання редакція: 07.04.16