- Інститути та факультети»
 - Факультет економiки та управлiння»
 - Кафедри»
 - Кафедра стратегії бізнесу»
 - Дисципліни бакалаврського рівня»
 - Стратегія підприємства (каф. Стратегії підприємств)
 
Стратегія підприємства (каф. Стратегії підприємств)
Мета науки: формування у студентів уявлення про теоретичні засади стратегічного планування, а також оволодіння навичками та інструментарієм стратегічного аналізу і формування  стратегій підприємства.
Завдання науки: освоєння інструментарію розробки стратегій підприємства і вибору стратегічних альтернатив; розвиток навичок стратегічного мислення та практичного застосування методологічного апарату курсу; оволодіння методом кейс-аналізу, навичками аналітичного обґрунтування вирішення стратегічних проблем.
Результати навчання. За умов успішного виконання вимог щодо опанування науки студент зможе:
- проводити стратегічну сегментацію підприємства;
 - визначати фактори, які впливають на конкурентне становище підприємства;
 - формулювати місію та цілі підприємства, аналізувати їх;
 - встановлювати взаємозв’язки між внутрішніми можливостями та конкурентним становищем підприємства;
 - формулювати загальнокорпоративну та конкурентні стратегії підприємства;
 - порівнювати стратегічні альтернативи та обґрунтовувати вибір кращої з них.
 
Остання редакція: 07.04.16