Дизайн-мислення у методології наукового дослідження - 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»Дизайн-мислення у методології наукового дослідження Мета вивчення дисципліни – ознайомити здобувачів з прикладним інструментарієм дизайн-мислення і навчити використовувати його при проведенні наукового дослідження задля генерування нових ідей, формулювання наукових гіпотез, швидкого прототипування рішень та стратегування власної наукової діяльності. Завдання (навчальні цілі) дисципліни полягає у переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та професійних практик шляхом формування у здобувачів програмних компетентностей, необхідних для розв’язання ними комплексних проблем у галузі дослідницько-інноваційної та професійної діяльності; оволодіння ними методологією дизайн-мислення для виконання оригінального наукового дослідження у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності,результати якого мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення. Предметом дисципліни є теорія, методи та прикладні інструменти дизайн-мислення для проведення наукових досліджень у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності. Результати навчання: В результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач повинен знати / знання: - володіти знаннями основних положень сучасних теорій та новітніх досягнень у сфері підприємництва,торгівлі та біржової діяльності; - здатність опановувати базові принципи та методичний інструментарій дизайн-мислення для проведення системних наукових досліджень; - володіти знаннями культури проведення наукових досліджень та академічної доброчесності; - здатність формувати розуміння критеріївоцінювання ефективності результатів наукового дослідження; - володіти знаннями підходів до підготовки наукових та науково-педагогічних кадрів. вміти / вміння: - розробляти план проведення науково-дослідних робіт та генерувати власні нові наукові ідеї з використанням інструментарію дизайн-мислення; - використовувати сучасні методи академічного письма в науковій творчості з дотриманням принципів академічної̈ доброчесності; - представляти наукові результати українською та англійською мовами науковому співтовариству, розширюючи межі наукового пізнання; - інтерпретувати результати наукових досліджень в межах обраних напрямів економічної діяльності. комунікація: - вести комунікацію з різними цільовими аудиторіями щодо проведення наукових досліджень українською та англійською мовами; - проводити інформаційний пошук та передавати наукову інформацію з використанням сучасних інформаційних та інноваційних технологій. автономність та відповідальність: - демонструвати авторитетність, креативність, високий ступінь самонавчання та самореалізації, академічної доброчесності, послідовну відданість розвитку нових ідей у передових контекстах наукової діяльності; - здатність до самостійного і незалежного мислення, формулювання ідей та продукування гіпотез з використанням інструментарію дизайн-мислення; - демонструвати розуміння особистої відповідальності за професійні та/або управлінські рішення чи надані пропозиції/рекомендації, які можуть впливати на результати наукового дослідженн в цілому чи окремі його складові. Остання редакція: 20.03.24 |