Стратегія та розвиток бізнесуМета вивчення дисципліни – набуття навичок виявлення й оцінки можливостей успішного розвитку бізнесу шляхом створення ціннісної пропозиції для клієнтів і бізнеспартнерів, формування та реалізації якісно нової взаємодії різних бізнес-суб’єктів задля досягнення їх стратегічних цілей. Пошук ефективних і дієвих способів виживання й розвитку за умов постіндустріальної економіки втілюється у концепції розвитку бізнесу, яка зосереджується на процесах створення довгострокової ціннісної пропозиції, що визначається клієнтами, ринками та партнерськими зв’язками. Емпіричний досвід впровадження концепції розвитку бізнесу засвідчує наявність стійкого зв’язку між комерцією, маркетингом, перемовинами, розвитком партнерських зв’язків, проєктами та дослідженнями. Міждисциплінарні зв’язки. Викладання дисципліни «Стратегія та розвиток бізнесу» ґрунтується на синтезі знань, вмінь, навичок, отриманих при вивченні таких дисциплін, як «Стратегічний менеджмент», «Маркетинг», «Інноваційний бізнес», «Креативний менеджмент», «Проєктний менеджмент», «Економічне управління», «Підприємницьке право» та зорієнтоване на засвоєння студентами управлінського та методичного інструментарію виявлення проблем розвитку бізнесу та визначення дієвих способів їх вирішення. Програмні результати та компетентності, яких набуде студент після опанування навчальної дисципліни: знання про те
уміння
навички комунікації
автономність та відповідальність
Робоча програма для спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» Методичні рекомендації для спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» Остання редакція: 25.04.21 |