Парадигми дослідження соціально-економічних системУ системі підготовки докторів філософії за спеціальністю 051 “Економіка” наукова дисципліна “Парадигми дослідження соціально-економічних систем” є обов’язковою. У ній розкриваються: - парадигми формування глобальної соціо-економічної системи; - концептуальний генезис та методологічні парадигми регіонально-просторового розвитку; - загальна характеристика проблемного поля наукових досліджень в сфері економіки підприємств та управління бізнесом. Мета вивчення дисципліни – набуття знань, оволодіння методами, інструментами та практичними навичками дослідження соціально-економічних систем та процесів на різних рівнях локалізації: глобальному, національному, субнаціональному, суб’єкта господарювання. Завдання (навчальні цілі) дисципліни: набуття знань та навичок парадигмального аналізу наукових досліджень у сфері національної економіки та публічного управління, регіонального та просторового розвитку в моделях економіч- ного зростання, міжнародної регіональної економічної інтеграції, поляризації, сталого розвитку та інших, а також з проблематики економіки та управління мікроекономічними системами (підприємствами). Предметом дисципліни є парадигми, теорії та концепції розвитку соціально- економічних систем різного рівня (світ, країна, регіон, підприємство ), парадигми дослідження економічних процесів та явищ у (соціально-економічних) мікро-, мезо- макросистемах та у глобальному вимірі. Результати навчання: В результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати / знання: - концептуальні та методологічні знання в галузі чи на межі галузей знань або про- фесійної діяльності; вміти / вміння: · спеціалізовані уміння/навички і методи, необхідні для розв’язання значущих про- блем у сфері професійної діяльності, науки та/або інновацій, розширення та пере- оцінки вже існуючих знань і професійної практики · започаткування, планування, реалізація та коригування послідовного процесу ґрунтовного наукового дослідження з дотриманням належної академічної добро- чесності · критичний аналіз, оцінка і синтез нових та комплексних ідей комунікація: · вільне спілкування з питань, що стосуються сфери наукових та експертних знань, з колегами, широкою науковою спільнотою, суспільством в цілому · використання академічної української та іноземної мови у професійній діяльності та дослідженнях автономність та відповідальність: · демонстрація значної авторитетності, інноваційності, високий ступінь самостій- ності, академічна та професійна доброчесність, послідовна відданість розвитку нових ідей або процесів у передових контекстах професійної та наукової діяльності Остання редакція: 14.06.24 |