Результат навчання за навчальною дисципліною | Методи навчання | Засоби діагностики |
1. | Знання: |
1.1 | сутність та зміст філософії наукового дослідження; основні підходи до аналізу еволюції наукового пізнання; принципи організації наукової діяльності та наукових досліджень | лекція, семінарське заняття, дискусія | презентація, опитування, тест, виконання розрахункових робіт, модульна робота, залік |
1.2 | основні етапи розвитку економічної науки; предмет і метод сучасної економічної науки; логіку побудови дисциплінарної матриці економічної науки | лекція, семінарське заняття, дискусія |
1.3 | концептуальні положенння наукових досліджень;принципи формулювання предметної проблематики та вибору інструментів економічних досліджень; методи теоретичного та емпіричного дослідження;універсальні класифікатори наукової літератури | лекція, семінарське заняття, дискусія |
1.4 | сутність та фундаментальні цінності академічної доброчесності; принципи та підходи до забезпечення академічної доброчесності в українській вищій школі; різновиди академічної нечесності та правові аспекти боротьби з нею; програми перевірки наукових публікацій на плагіат | лекція, дискусія, лабораторна робота |
1.5 | міжнародні наукометричнібазиданих та їх кількісні показники; методи оцінювання ефективності результатів наукового дослідження; механізм комерціалізації об’єктів права інтелектуальної власності | лекція, семінарське заняття, дискусія, виконання розрахункових робіт |
1.6 | структуру наукового звіту; форми апробації результатів наукових досліджень; основні види кваліфікаційних робіт; етапи підготовки та захисту кваліфікаційної магістерської роботи, а також вимоги до її написання; структуру дисертації та методику написання автореферату дисертації | лекція, семінарське заняття, дискусія |
1.7 | кваліфікаційні вимоги до науковців; форми підготовки наукових та науково-педагогічних кадрів; принципи раціональної організації наукової діяльності | лекція, семінарське заняття, робота в малих творчих групах |
2. | Уміння/навички: |
2.1 | генерувати власні нові наукові ідеї; вибирати й ефективно використовувати сучасну методологію наукового дослідження; ефективно організовувати науково-дослідну діяльність | семінарське заняття, дискусія | презентація, опитування, тест, перевірка виконання розрахункових робіт, модульна робота |
2.2 | формулювати тему наукового дослідження; здійснювати добір теоретичного інструментарію та формувати логічні процедури їх оптимального поєдніння; визначати перспективні методи дослідженняздійснювати пошук інформації у процесі наукової роботи;визначати завдання по розділам до кваліфікаційної магістерської роботи | семінарське заняття, дискусія, вирішення конкретних задач та ситуацій |
2.3 | здійснювати перевірку наукових публікації на унікальність | розвиток навичок написання наукових текстів |
2.4 | оцінювати ефективність результатів наукового дослідження;визначати імпакт-фактор збірника наукових праць | виконання розрахункових робіт |
2.5 | планувати і прогнозувати свій подальший професійний розвиток;використовувати отримані знання при виконанні науково-дослідних робіт | семінарське заняття, дискусія, робота в малих творчих групах |
3. | Комунікація |
Вироблення у здобувачів практичних навиків командної роботи, а саме: | семінарське заняття, дискусія, робота в малих творчих групах | презентація, перевірка виконання розрахункових робіт, залік |
3.1 | здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію |
3.2 | донесення до фахівців та нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень, власного досвіду та аргументації |
4. | Відповідальність і автономія |
продемонструвати розуміння особистої відповідальності та спроможність нести відповідальність за вироблення професійних або управлінських рішень чи надані рекомендації, які можуть впливати на діяльність підприємства в цілому чи його окремих підрозділів, зокрема при: | доповіді, виконання аналітично-розрахункових завдань | презентація, модульна робота, залік |
4.1 | здатності до критичного аналізу, оцінювання та порівняння сучасних наукових досягнень при вирішенні дослідницьких і практичних завдань; |
4.2 | плануванні, координуванні та реалізації процесів наукових досліджень |
| здатності до самостійного і незалежного мислення, формулювання ідей та продукування гіпотез |