Результат навчання за навчальною дисципліною | Методи навчання | Засоби діагностики |
Код | Результат навчання |
1. | Знання: |
1.1 | сутності понять «господарські рішення», «оптимальні форми представлення та реалізації господарських рішень; «ідентифікація та якісний і кількісний аналіз ризиків», «теорія ігор», «корисність», «страхування та передача ризику»; управлінських концепцій ризик-менеджменту; характеристик різновидів ризиків | лекція, семінарське заняття, дискусія | Презентація результатів, опитування, тест, case-study, контрольні вправи, модульна робота |
1.2 | змісту процесів обґрунтування господарських рішень в умовах невизначеності, що потребують застосування нових підходів, елементів теорії ігор та теорії корисності |
1.3 | методів та технологій якісного та кількісного оцінювання можливих ризиків, соціально-економічних наслідків підприємницьких рішень | лекція,семінар-дискусія з елементами аналізу, вирішення конкретних задач та ситуацій, аналіз кейсів |
1.4 | змістовних відмінностей різновидів сценаріїв і стратегій розвитку при реалізації фінансових та інвестиційних рішень |
1.5 | статистико-математичних методів для здійснення моделювання результатів обраного господарського рішення | |
2. | Уміння/навички: |
2.1 | застосовувати набуті знання для виявлення, постановки та вирішення завдань та практичних ситуацій в діяльності підприємства в умовах невизначеності, мінливості та ризику | лекція, семінарське заняття, вирішення конкретних задач лекція,семінарське заняття, дискусія, | Презентація результатів, опитування, тест, case-study, контрольні вправи, модульна робота |
2.2 | здійснювати розробку та обґрунтування господарських рішень на основі комплексу методів та моделей, системи показників економічного обґрунтування господарських рішень |
2.3 | вирішувати проблемні питання та нестандартні ситуації у професійній діяльності за умов невизначеності, ризиків та конфліктів; | лекція, вирішення конкретних задач та ситуацій |
2.4 | здійснювати ідентифікацію, аналіз та оцінку ризику та соціально-економічні наслідки майбутніх господарських рішень, використовуючи комп’ютерну техніку та програмно-математичні комплекси; | лекція, семінарське заняття, розв'язання ситуаційних вправ |
2.5 | обґрунтовувати рішення в умовах невизначеності, що потребують застосування нових підходів, елементів теорії ігор та теорії корисності | лекція, семінар-вирішення ситуаційних вправ |
2.6 | економічно обґрунтовувати напрями та методи регулювання підприємницьких ризиків на підприємстві. | лекція,семінар-розгорнута бесіда, семінар-дискусія, вирішення ситуаційних вправ |
2.7 | розробляти сценарії і стратегії розвитку при реалізації фінансових та інвестиційних рішень |
3. | Комунікація |
Вироблення у здобувачів практичних навиків командної роботи, а саме: | семінарське заняття, дискусія,вирішення конкретних задач та ситуацій | Перевірка виконання розрахункових робіт, case-study, перевірка виконання вирішених конкретних задач та ситуацій, презентація |
3.1 | донесення інформації, ідей, проблем, рішень, власного досвіду та аргументації |
3.2 | здатність працювати в команді - брати на себе відповідальність задля досягнення поставленої мети |
3.3 | спілкування з професійних питань усно та письмово з учасниками економічних відносин щодо забезпечення зростання та розвитку бізнесу |
3.4 | здатність розробляти пропозиції щодо усунення виявлених недоліків, помилок, відхилень |
4. | Відповідальність і автономія |
продемонструвати розуміння особистої відповідальності та спроможність нести відповідальність за вироблення професійних або управлінських рішень чи надані рекомендації, які можуть впливати на розвиток компанії | семінарське заняття, дискусія,вирішення конкретних задач та ситуацій, аналітична доповідь | Перевірка виконання розрахункових робіт, case-study, модульна робота, |
4.1 | формування суджень, що враховують соціальні, наукові та етичні аспекти |
4.2 | організації та керівництвом професійним розвитком осіб та груп |
4.3 | при обґрунтуванні оперативних, тактичних та стратегічних підприємницьких рішень щодо розвитку підприємства. |
4.4 | при продукуванні власних практичних ідей на принципах академічної культури й доброчесності |
4.5 | при здатності продовжувати навчання із значним ступенем автономії |
4.6 | при здатності до самостійного і незалежного мислення |