Факультет економiки та управлiння

Тренінг-курс «Створення та розвиток ІТ-продуктів»

 

АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Тренінг-курс «Створення та розвиток ІТ-продуктів»

Training course "Creation and development of IT products"

Рекомендована для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти

1. Мета вивчення дисципліни полягає у формуванні комплексу знань в системі продуктового ІТ, підприємництва і продуктового менеджменту та набутті компетенцій та практичних навичок для діяльності у продуктовій ІТ-компанії. 

Міждисциплінарні зв’язки. Викладання тренінг-курсу «Створення та розвиток ІТ-продуктів» ґрунтується на синтезі знань, вмінь і навичок, отриманих при вивченні інших дисциплін та зорієнтоване на засвоєнні здобувачами теоретичних засад і методичного інструментарію формування і реалізації стратегії управління в продуктових ІТ компаніях.

Пререквізити: дисципліна базується на знаннях та компетентностях, що набуває здобувач вищої освіти під час вивчення навчальних дисциплін: «Діджитал-підприємництво та цифрові бізнес-моделі», «Дизайн-мислення та розвиток креативності», «Бізнес-процеси та їх автоматизація», «Стратегічний менеджмент», «Бізнес-аналітика для підприємця» та іншими. 

Постреквізити: дисципліна надає студентам необхідні знання та навички, які будуть корисні при під час написання кваліфікаційної магістерської роботи.

2. Результати навчання, методи навчання та засоби діагностики.

Методи навчання та засоби діагностики результатів навчання з навчальної дисципліни

Тренінг-курс «Створення та розвиток ІТ-продуктів»

Результати навчання за навчальною дисципліною

Методи навчання

Засоби 

діагностики 

1.

Знання:

1.1 

системних принципів поєднання інформаційних та управлінських технологій задля покрашення когнітивної складової та автоматизації управлінських процесів 

Лекція, дискусія з елементами аналізу

Опитування, тестування 

2.

Уміння/навички:

2.1 

визначати успішність IT-продуктів за допомогою спеціальних метрик

Демонстрація, вирішення конкретних задач та ситуацій, аналіз кейсів

Підготовка презентацій, тестування,

 підготовка атестаційного проєкту

2.2 

формувати продуктову команду для запуску власного стартапу

Проєктне навчання, мозковий штурм 

2.3 

валідувати свої ідеї за допомогою кількісних та якісних опитувань, а також завдяки тестування гіпотез

Демонстрація, вирішення конкретних задач та ситуацій, аналіз кейсів

2.4 

оперувати основними маркетинговими інструментами для просування продукту

Проєктне навчання, мозковий штурм 

2.5 

мислити продуктовими та підприємницькими категоріями

вирішення конкретних задач та ситуацій, аналіз кейсів

3.

Комунікація

3.1 

Здатність взаємодіяти з технічними членами команди, розуміючи, яку роль та функцію вони відіграють в розробці продукту

Проєктне навчання, кейси, міні-тренінг 

Підготовка презентацій, підготовка проєкту, рефлексія 

3.2 

здатність виконувати  базові компетенції на рівні продактменеджера

вирішення конкретних задач та ситуацій, аналіз кейсів

3.3 

здатність презентувати результати аналітичного опрацювання інформації 

Демонстрація, проєктне навчання

4.

Відповідальність і автономія

4.1 

здатність свідомо та соціально-відповідально діяти на основі етичних міркувань і принципів доброчесності як автономно, так і в колективі, виконуючи професійні завдання 

Презентація доповідей, презентація фінальної підсумкової роботи 

презентація атестаційних робіт,

відповіді на запитання,

залік

4.2

здатність до комплексного вирішення проблеми

4.3

здатність оцінювати ризики та приймати рішення

3. Зміст навчальної дисципліни за темами

Тема 1.Вступ до курсу про продуктове IT.

Тема 2. Продуктова команда. Продактменеджер та менеджмент.

Тема 3. Дослідження цільової аудиторії.

Тема 4. Ухвалення рішень у цифрових продуктах.

Тема 5. Продуктова аналітика.

Тема 6.Performance-маркетинг та залучення користувачів.

Тема 7.Поведінкові патерни.

Тема 8.Продуктовий дизайн.

Тема 9.Технічна складовастворення продукту.

Тема 10.Управління командамита лідерство.

4. Науково-педагогічні працівники та адреси їх електронної пошти

Ямненко Г.Є., кандидат економічних наук, доцент кафедри бізнес-економіки та підприємництва,

e-mail: yamnenko@kneu.edu.ua

5. Рекомендовані інформаційні джерела

1.       Барден Ф. Злом маркетингу. Наука про те, чому ми купуємо. К.: Форс, 2021. 304 с.

2.       Кон М. Оцінювання і планування в Agile. К.: Фабула, 2019. 356 с.

3.       Лукомінський М. Наввипередки. Як стати єдинорогом серед океану віслюків.  Х.: Віват, 2021. 256 с.

4.       Панченко І. Ієрархія, цілі й розвиток стартапу. Що таке RoadMap і як її створити. 2022 – URL: https://vctr.media/ua/shho-take-roadmap-i-yak-korystuvatysja-140780/

5.       Інтерактивний курс на платформі Strum – Створення та розвиток ІТ-продуктів – Ямненко – КНЕУ – https://strum.education/teacher/courses

6.       Дистанційний курс навчальної дисципліни на платформі Moodle – Тренінг-курс "Створення та розвиток ІТ-продуктів" – Ямненко –EMBE66148E – URL: https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/ course/view.php?id=4855

Робоча програма дисципліни

Методичні рекомендаціїї дисципліни

Остання редакція: 17.04.25