Результат навчання за навчальною дисципліною | Методи навчання | Засоби діагностики |
Код | Результат навчання |
1. | Знання: |
1.1 | сутність інновацій та інноваційного підприємництва; класифікації інновацій та характерні риси життєвого циклу інновацій; | лекція, семінарське заняття, вирішення конкретних задач та ситуацій, виконання розрахункових робіт, case-study | презентація, опитування, тест, case-study, контрольна (модульна) робота, екзамен |
1.2 | інструменти генерації інноваційних підприємницьких ідей |
1.3 | сутність та складові елементи підприємницької екосистеми; |
1.4 | методи дослідження клієнтів та валідації ключових гіпотез |
1.5 | сутність конкурентного аналізу та показники ідентифікації обсягу ринку |
1.6 | основні джерела інвестиційного забезпечення розвитку інноваційного підприємництва; |
1.7 | cутність, підходи та моделі комерціалізації об’єктів права інтелектуальної власності; методичні підходи до оцінювання вартості обєктів права інтелектуальної власності | лекція, семінарське заняття, виконання розрахункових робіт, case-study |
1.8 | інструменти державного регулювання та підтримки інноваційної діяльності; |
2. | Уміння/навички: |
2.1 | визначати етапи та параметри життєвого циклу інновацій; | семінарське заняття, дискусія, робота в малих творчих групах, case-study | презентація, опитування, тест, case-study, перевірка розрахункових робіт, контрольна (модульна) робота, екзамен |
2.2 | формувати інноваційну бізнес – модель компанії; |
2.3 | розробляти мінімальножиттєздатний продукт для інноваційної підприємницької ідеї; |
2.4 | досліджувати потенційних клієнтів та валідувати ключові гіпотези; | семінарське заняття, дискусія, case-study |
2.5 | обирати ефективну форму правового захисту інтелектуальної власності; |
2.6 | визначати обсяг ринку для інноваційного продукту/послуги; | семінарське заняття, дискусія, вирішення конкретних задач та ситуацій |
2.7 | використовувати передбачені законодавчо-нормативною базою державні пільги та преференції щодо започаткування та масштабування новоствореного підприємства; |
2.8 | обґрунтовувати джерела фінансування інноваційної підприємницької діяльності; | семінарське заняття, дискусія, розрахункові роботи, case-study |
2.9 | аналізувати обсяг ринку та потенційних клієнтів; |
2.10 | комплексно формувати дорожню карту масштабування продукту/послуги та розробляти програми їх комерціалізації |
3. | Комунікація |
Вироблення у здобувачів практичних навиків командної роботи, а саме: | семінарське заняття, дискусія, вирішення конкретних задач та ситуацій | перевірка виконання розрахункових робіт, case-study, ситуацій, презентація, екзамен |
3.1 | донесення інформації, ідей, проблем, рішень, власного досвіду та аргументації |
3.2 | здатність працювати в команді- брати на себе відповідальність задля досягнення поставленої мети |
3.3 | спілкування з професійних питань усно та письмово з учасниками економічних відносин щодо забезпечення функціонування та розвитку підприємства |
3.4 | здатність розробляти пропозиції щодо усунення виявлених недоліків, помилок |
4. | Відповідальність і автономія |
продемонструвати розуміння особистої відповідальності та спроможність нести відповідальність за вироблення професійних або управлінських рішень чи надані рекомендації, які можуть впливати на інноваційну діяльність підприємства в цілому чи її окремих складових, зокрема при: | семінарське заняття, дискусія, вирішення конкретних задач та ситуацій, аналітична доповідь, пезентація | перевірка виконання розрахункових робіт, case-study, контрольна (модульна) робота, екзамен |
4.1 | управління складною технічною або професійною діяльністю чи інноваційними проєктами |
4.2 | формування суджень, що враховують соціальні, наукові та етичні аспекти |
4.3 | при обґрунтуванні оперативних, тактичних та стратегічних управлінських рішень щодо різних аспектів інноваційної діяльності. |
4.4 | при продукуванні власних практичних ідей на принципах академічної культури й доброчесності |
4.5 | при здатності продовжувати навчання із значним ступенем автономії |
4.6 | при здатності до самостійного і незалежного мислення |