Партнерство в бізнесі_073_Менеджмент бізнес-організаційАНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «Партнерство в бізнесі» Partnership in Business Рекомендована для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
Мета вивчення дисципліни – формування розуміння та навичок роботи з бізнес-можливостями шляхом реалізації компаніями та окремими менеджерами потенціалу партнерських відносин. За умов постіндустріальної економіки конкурентні переваги часто досягаються завдяки вмінню налагодити та здатності підтримувати партнерські відносини. Кого запросити в бізнес-партнери — фахового експерта чи давнього знайомого? Як стати надійним партнером для команди та компаній? Чому надати перевагу — фаховості чи дружбі? Чи можна «дружити» з конкурентом? Як підтримувати результативні партнерські відносини з партнерами з інших країн і континентів? Відповіді на ці та багато інших запитань можна знайти під час вивчення курсу «Партнерство в бізнесі». Пошук надійних партнерів є критично важливою компетенцією кожного менеджера, в основі якої — розвинений емоційний інтелект, уміння налагоджувати довірчі відносини та працювати в команді. Завдяки партнерським відносинам між членами команди ефективно реалізуються бізнес-проєкти. Партнерство є реальним інструментом конкурентоздатної поведінки компаній на ринку завдяки підтримці різних бізнес-моделей (франчайзинг, аутсорсинг, кластер, екосистема, В2В, В2С, С2С тощо). Міждисциплінарні зв’язки. Починаючи вивчати дисципліну «Партнерство в бізнесі», студенти повинні мати певну базу знань з таких дисциплін як “Вступ до спеціальності”, “Психологія”, “Мікроекономіка”, “Підприємництво”, “Теорія організації”, Тренінг-курс “Управління командами”. Результати і методи навчання, засоби діагностики (форми оцінювання) Таблиця 1 – Методи навчання та засоби діагностики результатів навчання з навчальної дисципліни «Партнерство в бізнесі» у відповідності до результатів навчання Зміст навчальної дисципліни за темами Модуль 1. Філософія партнерства в бізнесі Тема 1. Природа сучасного бізнесу: VUCA vs BANI Тема 2. Феномен партнерства в бізнесі Тема 3. Формування бізнес-партнерства в мультикультурному середовищі Тема 4. Соціальна відповідальність бізнесу як модель партнерства Модуль 2. Практичні інструменти бізнес-партнерства Тема 5. Бізнес-формати партнерства підприємств: аутсорсинг, франчайзинг, кластер Тема 6. Партнерська взаємодія в команді Тема 7. Нетворкінг як інструмент бізнес-партнерства Тема 8. Онлайн-платформи для підтримки партнерських відносин
Науково-педагогічні працівники, що забезпечують викладання: Кубарева І. В., к.е.н., доцент кафедри бізнес-економіки та підприємництва, iryna.kubareva@kneu.ua Малярчук О. Г., к.е.н., доцент кафедри бізнес-економіки та підприємництва, maliarchuk.olha@kneu.edu.ua Гребешкова О. М., к.е.н., доцент кафедри бізнес-економіки та підприємництва, olena.hrebeshkova@kneu.ua
Рекомендовані інформаційні джерела
Методичні матеріали з дисципліни Остання редакція: 13.02.25 |