Запрошуємо взяти участь у декаді студентської науки “Наукові барви-2017” на кафедрі економіки підприємств 10-20 травня 2017 року17 Березня 2017р.
ПЛАН ЗАХОДІВ 1. Студентська конференція «Інноваційний ресурс соціально-економічного розвитку України» платформа «Актуальні проблеми економіки та підприємництва» за секціями: Секція 1. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІКИ ПІДПРИЄМСТВ Науковий керівник секції - Швиданенко Г.О. зав.кафедри економіки підприємств, к.е.н., професор Секція 2. ІМПЕРАТИВИ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ Науковий керівник секції - Шергіна Л.А., к.е.н., доцент кафедри економіки підприємств Секція 3.МЕТОДИ І МОДЕЛІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Науковий керівник секції – Рєпіна І.М., заст. зав. кафедри економіки підприємств з наукової роботи, д.е.н., професор Секція 4.ІННОВАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО: ВИКЛИКИ ХХІ СТОЛІТТЯ Науковий керівник секції – Павленко І.А., директор Інституту інноваційного підприємництва, д.е.н., професор кафедри економіки підприємств 2. Спільне написання статті зі студентами«Науковий тандем» 3. Вікторини, ділові ігри, брифінгові дискусії з дисципліни «Економіка підприємства» 4. Виїзний круглий стіл«Вектори економічного розвитку підприємств України» ЗАВАНТАЖИТИ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ “НАУКОВІ БАРВИ-2017” >> ЗАВАНТАЖИТИ ПЛАН ЗАХОДІВ “НАУКОВІ БАРВИ-2017” >> У межах роботи щорічної наукової студентської конференції «Інноваційний ресурс соціально-економічного розвитку України» та декади науки на кафедрі економіки підприємств «Наукові барви 2017», з метою широкого обговорення результатів студентськихдосліджень організаційний комітет розміщує на офіційному сайті університету доповіді студентів за секціями: Для активізації участі студентів у проведенні даного заходу передбачене заохочення у вигляді додаткових 5 балів (10 балів ПМК) за дисциплінами що вивчаються, якщо вони поглиблюють теоретичні знання предмету. Реєстрація на конференцію до 1 квітня 2017 року за посиланням https://docs.google.com/forms/d/1xb84qvFAnFncMUr2RHz8RZxQ2KhcVXaAjdAcdgStXOs/edit?usp=sharing Секційні засідання будуть проводитися в Інтернет-форматі Для розміщення на сайті університету до 20 квітня 2017 року приймаються матеріали, що включають 4 файли: - тези доповіді (за вказаними вимогами з рецензією наукового керівника) - фото студента у діловому стилі (у форматі зображення__ .jpg, цифрову або скановану щонайменше на 300 dpi, гарної якості, обсяг не менш як 800 Кб). - презентацію до доповіді (виконана у форматі PowerPoint. - кількість слайдів не повинна перевищувати 10 шт., 1 слайд має містити інформацію про: назву роботи, студентів-авторів роботи та наукового керівника) - відомості про автора(ів). на електронну адресу: ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ ДОПОВІДЕЙ СТУДЕНТА 1. Текст тез подається у надрукованому вигляді та в електронному варіанті (2-3 сторінки). 2. Набір тексту виконується у редакторі MicrosoftWord2003, шрифтом TimesNewRoman; розмір кегля – 14; міжстроковий інтервал – 1,5; розміри: абзацу – 10 мм; поля – 20 мм (з усіх сторін); номер сторінки не проставляти. При наборі формул використовується редактор формул MicrosoftEquation, вмонтований в MicrosoftWord. 3. Праворуч від середини аркуша друкуються ініціали та прізвище автора, в дужках факультет і курс (прикл.: Іванов А.І., (ф-т маркетингу, IIIкурс), для студентів магістратури вказується «магістрант» замість курсу (прикл.: Іванов А.І., (ф-т маркетингу, магістрант) 4. Нижче, через 1 інтервал, по центру аркуша друкується назва тез великими літерами (14, жирний). Між назвою тез та текстом відстань – 1 інтервал. 5. Після тексту через 1 інтервал вказується список літератури, який використовувався при написанні тез. відомості про автора (ів)
|