У рамках поглиблення співпраці між університетом та бізнесом викладачі кафедри А.Г.Котенок, М.К.Галабурда, К.В.Лопух, декан факультету економіки та управління О.В.Востряков, заступник декана факультету маркетингу О.О.Дима, професор кафедри інформаційних технологій В.М.Гужва разом зі студентами 1-5 курсів спец. «Економічна аналітика», «Економіка підприємства» та студентами інших спеціальностей відвідали один з найбільш відомих в Україні інтернет-магазинів з продажу одягу та взуття Kasta.
Основна мета заходу – ознайомлення студентів з особливостями діяльності інтернет-компанії, пошук можливостей співпраці та обміну практичним досвідом, зокрема шляхом проведення лекцій та майстер-класів студентам співробітниками компанії. Завдяки змістовній та цікавій презентації PR-директорки Наталії Логвин студенти дізналися про різноманітні аспекти діяльності компанії (замовлення, обробка інформації, пакування, продажі, доставка продукції); її історію, складні виклики практичної діяльності та пошуки ефективного вирішення практичних проблем при розбудові власної сучасної бізнес-моделі.
За словами пані Наталії, основою становлення і розвитку інтернет-магазину є корпоративна культура, яка вже сформована в компанії. Перш за все, це цінності, які сповідують всі співробітники – від директора департаменту до пакувальника, а саме – Чесність, Довіра, Повага, Дисципліна та Розвиток.
Крім загального ознайомлення з компанією, її внутрішньою структурою, студентам та викладачам прочитала лекцію директорка департаменту BI (Business Intelligence) Олеся Балабанова на тему «Роль даних під час прийняття ефективних бізнес-рішень». Вона розказала, яке значення для компанії мають великі масиви даних, яким чином у компанії з ними працюють, як на основі їхнього аналізу приймаються рішення для подальшого розвитку інтернет-магазину.
Висловлюємо щиру вдячність директорці HR-департаменту Валентині Бузі, Наталії Логвин, Олесі Балабановій за цікаве спілкування та ознайомлення з досвідом практичної діяльності сучасної інтернет-компанії.