Факультет економiки та управлiння

Курс "Маркетингові дослідження"

Д.е.н., професор кафедри економічної теорії Москаленко Олександра Миколаївна виступила з ініціативою налагодження співробітництва з потенційним роботодавцем Міжнародною дослідницькою компанією KANTARTNSдля випускників магістратури і бакалаврату спеціалізацій  «Економічна аналітика» і «Економічна теорія», результатом чого стало проходження курсу лекцій-тренінгів ( 5 тижнів) на тему: «Маркетингові дослідження» на базі компанії із отриманням студентами сертифікатів компанії, що стане корисним досвідом отриманих навичок для майбутніх фахівців і вагомим внеском у їх резюме.

 

«Щиро дякую міжнародній дослідницькій компанії KANTAR TNS за проведений сертифікований курс лекцій-тренінгів і майстер-класи студентам КНЕУ спеціалізацій «Економічна теорія» та «Економічна аналітична» (магістрантам та студентам бакалаврату) з поведінкових аспектів маркетингових досліджень (просунуті методики, результати). Професійні лектори-практики, доброзичливість, лояльність, занурення в бізнес-практику, атмосфера корпоративної культури і соціальна відповідальність бізнесу – наші враження. Усі студенти отримали сертифікати компанії. Сподіваюсь на подальшу плідну співпрацю».

Москаленко Олександра Миколаївна, д.е.н., проф.

 

Відгуки студентів курсу «Маркетингові дослідження» компанії KANTAR TNS

Пашков Михайло, студент 4 курсу спеціальності «Економіка» (спеціалізації «Економічна теорія»), староста групи.

«Сьогодні важливість соціальних досліджень вже не піддається сумнівам. Як в теоретичному колі, так і колі суб'єктів пропозиції. Пропозиція вже давно вийшла за рамки функціональної конкуренції і тяжіє до використання всіх можливих важелів пожвавлення власного успіху. Успіх може бути трактованим через призму кількісних показників: прибуток, обсяг продажів, частка ринку. Але якщо задати питання: на чому базуються всі ці цифри? То Kantar TNSдопоможе розібратися з розумінням споживача. Відчути його поведінкові особливості і запити. Розроблений компанією курс тренінг-лекцій (програма поведінкова економіка) допоміг нам зрозуміти "Де? Як? і Чому?" треба шукати відповіді в нашому економічному пошуку».

 

Довготелес Вадим:

«Після проходження практики в Kantar TNS я зрозумів, що ринок набагато глибше, ніж здається на перший погляд. І саме дослідження цих глибин приносить справжню насолоду для аналітика і користь для фірм і ринку в цілому».

 

Матвієнко Марія:

Нещодавно був закінчений курс лекцій-тренінгів, проведених експертами  Kantar TNS на тему: «Маркетингові дослідження».  З теорією маркетингу давно знайома, але було бажання більш широко розглянути саме практичний аспект –дослідження.  Даний курс вважаю актуальним,  сподобався той професіоналізм, з яким були проведені всі лекції, зміст лекцій та підготовлений матеріал.

Що особливо сподобалось –кожна лекція читалась окремим спеціалістом у своїй сфері.  Матеріал був викладений доступно і зрозуміло, так що є бажання і далі розбиратись із деякими аспектами маркетингових досліджень.  

Дякую Kantar  за організацію та гарні враження  :)

 

Христюк Яна:

«Прослухавши курс лекцій компанії  KANTAR TNS я чітко збагнула потребу в експертизі споживачів за допомогою унікальних інструментів досліджень, а також індивідуальних рішень по секторах. 

Сподобалось те, що TNS в Україні має активну громадянську позицію. 

Розробки та рекомендації є актуальними в будь-якій сфері».

 

Шнайдер Роман:

«Хочу поділитися своїм враженням від курсу лекцій від компанії «KANTAR TNS». Спочатку, на першій лекції, коли тобі  розповідають про те, як робити вибірку та про її релевантність, ти думаєш: «Мені це не цікаво та  і взагалі навіщо воно, хіба не можна обійтися без цього?», але завдяки тому, що людина, яка тобі про це розповідає, справді любить те чим займається та із запалом в очах доносить до тебе інформацію, ти і сам починаєш захоплюватися навіть цією,  на перший погляд не цікавою, частиною маркетингу. Звісно з кожним разом у нас все змінювалось і ставало все цікавіше, тому що теми лекцій були нам більш близькі. Всі лектори професіонали та майстри своєї справи. Вони розповідають про те, чим займаються кожен день, саме тому лекції звучать так щиро. Зловив себе на думці, що ні разу не  відволікався від того, що розповідав лектор, тому що завжди було щось цікаве: приклади з реального досвіду чи просто цікаві запитання, на які, в більшості випадків, виникали різні відповіді у моїх одногрупників, що породжувало цікаві теми для дискусій, модератором яких виступав лектор. Найбільше сподобались дві останні лекції через те, що люди, які їх проводили, –  професійні спікери, часто виступають перед клієнтами і т.д., саме тому їх лекції були особливо енергійними та не залишили байдужими нікого. Враження від курсу однозначно позитивні. Дякую співробітникам, які виділяли час, щоб провести мене в офіс, тому що я часто запізнювався».

 

Рубінківська Софія, студентка 4 курсу спеціальності "Економічна теорія" КНЕУ:

«Одним з найкращих способів компанії розповісти про себе студентам (потенційним працівникам) – це запропонувати щось цікаве та водночас корисне. Можливо це буде екскурсія до головного офісу, або презентація в університеті. Міжнародна компанія Kantar TNS провела курс лекцій-тренінгів на тему "Маркетингові дослідження" для нас, адже вона є лідером в цій сфері, тим самим презентувала своє спрямування та діяльність. Відвідання головного офісу було одразу й екскурсією, адже я побачила й цікавий дизайн приміщення, і місця для відпочинку персоналу, їдальню, офіси, відчула приємну атмосферу спокою і гарного настрою. Лекції-тренінги були цікавими – їх проводили фахівці різних напрямів дослідження. Особливо важливими для нас були практичні частини презентацій з прикладами. Я мала змогу побачити певні зміни уподобань споживачів за роками, відео, фотографії з деяких досліджень. Вдячна за те, що нас щоразу зустрічали і супроводжували до кімнати зустрічі. Час та день проведення лекцій з нами узгодили заздалегідь. Компанія видала кожному іменний сертифікат. Окрема подяка також Москаленко Олександрі Миколаївні за те, що запропонувала нам такий захід.Компанії та її співробітникам успіхів.Дякую».

Остання редакція: 17.04.19