Факультет економiки та управлiння

Тренінги та консультації, що пропонуються бізнесу

"Розробка проектів розвитку підприємств"

Мета: набуття знань і практичних навичок розробки  проектів розвитку, обґрунтування  підготовки  проектів за міжнародними стандартами.
Короткий опис: принципи розробки проектних рішень, обґрунтування параметрів проекту розвитку підприємства, маркетинговий, технічний та фінансово-економічний аналіз проектних ідей розвитку підприємства, презентація проектів для фінансування.        
Цільова аудиторія: керівники підприємств, директори з розвитку, менеджери середньої ланки підприємства.
 

"Фінанси для не фінансових менеджерів"   

Мета: розвиток навичок фінансово-економічного обґрунтування управлінських рішень.
Короткий опис: фінансові звіти та їх взаємозв’язок, технології фінансового аналізу діяльності підприємства, діагностики фінансових показників діяльності підприємства, види витрат та принципи їх обчислення, чинники впливу на витрати і доходи підприємства, економічне обґрунтування  маркетингових, технологічних, логістичних управлінських рішень.
Цільова аудиторія: Нефінансові менеджери середньої ланки підприємства.
 

"Розробка стратегії підприємства"

Мета: ознайомлення з сучасними підходами до обґрунтування стратегій підприємства та механізмів її реалізації.       
Короткий опис: стратегічні ідеї підприємства та принципи їх  розробки, стратегічний аналіз підприємства, види стратегій та особливості їх реалізації, розробка та впровадження стратегії.      
Цільова аудиторія: керівники підприємств, менеджери середньої ланки підприємства.
 

Управління бізнес-процесами підприємства в бізнес-симуляції "Sigam-market" з консолідацією ключових показників в ЕRP-системі        

Мета: набуття компетенцій прийняття управлінських рішень у бізнес- симуляції простору ERP-системи.
Короткий опис: управлінські рішення підприємства, інформаційна підтримка управлінських рішень, ключові бізнес-процеси підприємства, моделювання інформаційного забезпечення бізнес-процесів підприємства, тренінг відбувається на основі бізнес-симуляції "Sigam-Market".
Цільова аудиторія: директори, керівники вищої ланки, власники компаній, фінансові директори.
 

Управління грошовими потоками підприємства  

Мета: формування системного представлення процесів управління грошовими потоками в організації за технологією бюджетування з елементами інвестиційного аналізу та проектного менеджменту.
Короткий опис: бюджет руху грошових коштів – базовий інструмент управління грошовим потоком, методи відбору та оцінки інвестиційних проектів, інвестиційний бюджет, елементи податкового обліку при розрахунку грошового потоку проекту та компанії.
Цільова аудиторія: лінійні керівники, бухгалтери-аналітики, проектні менеджери-внутрішні сумісники.

Діагностування організаційної культури підприємства та розробка шляхів її зміцнення

Мета: формування системного уявлення про сутність організаційної культури підприємства і набуття практичних навичок її діагностування
Короткий опис: діагностика організаційної культури підприємства, визначення елементів, які потребують покращення або зміни, розробка рекомендацій щодо зміни організаційної культури підприємства до бажаного стану.
Цільова аудиторія: Керівники підприємств, менеджери середньої ланки підприємства, усі працівники (бажано усі працівники певного структурного підрозділу).
 

Дослідницькі та консалтингові проекти на замовлення

  • Стратегічний аналіз підприємства      
  • Визначення конкурентної позиції та конкурентних переваг
  • Ідентифікація основних конкурентів, визначення ключових факторів успіху та шляхів успішної конкурентної боротьби на ринку / у галузі. Визначення сильних та слабких сторін підприємства, ключових компетенцій фахівців по видам діяльності / функціям
  • Власники і керівники підприємств, що визначають напрями розвитку
  • Діагностика та розвиток організаційної культури підприємства        
  • Визначення стану організаційної культури, розробка заходів для її розвитку           
  • Діагностика існуючої на підприємстві організаційної культури, визначення бажаних напрямів її розвитку, розробка заходів по підвищенню організаційної культури підприємства
  • Власники і керівники підприємств
  • Формування стратегічної ідеї та розробка бізнес-моделі підприємства             
  • Моделювання бізнесу в контексті стратегічного управління спрямоване на зростання споживчої цінності для клієнтів та збільшення прибутковості компанії            
  • Формування  стратегічної ідеї підприємства;  моделювання системи управління підприємством; розробка бізнес-моделі підприємства на платформі стратегічної формули компанії (місії, цінностей, візії, цілей та способів їх досягнення); оптимізація бізнес-процесів;  побудова дієвої системи мотивації на принципах результативності бізнес-процесів з позицій зовнішніх і внутрішніх клієнтів           
  • Розробка і впровадження бюджетного управління на підприємстві
  • Формування бюджетного управління за для досягнення стратегічних цілей підприємства     -
  • Розробка фінансової структури підприємства з визначенням центрів фінансової відповідальності. Формування облікової політики для забезпечення інформаційної підтримки процесу прийняття та контролю виконання управлінських рішень. Розробка системи бюджетного планування та аналізу, визначення зон відповідальності і повноважень менеджменту. Розробка системи мотивації за досягнення результативності бізнесу         
  • Фінансова діагностика  підприємства
  • Проведення фінансового аудиту з метою виявлення методів забезпечення підвищення ефективності його функціонування          
  • Використання технології аналізу фінансової та управлінської звітності для виявлення напрямів покращення виробничої діяльності, цінової та збутової політики. Формування зон відповідальності менеджменту різних ланок за результати діяльності підприємства
  • Розробка бізнес-плану             
  • Обґрунтування ефективності інвестиційних проектів підприємства 
  • Визначення напрямків діяльності, цільових ринків, конкурентної позиції підприємства; формулювання цілей та стратегії; визначення характеристик продуктів, ресурсного забезпечення їхнього виробництва та реалізації, оцінка ефективності проекту