Сертифікаційні студії з Agile та ScrumАнотація навчальної дисципліни «Сертифікаційні студії з Agile та Scrum» Рекомендована для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти 1. Мета навчальної дисципліни полягає в опануванні теорії та практики управлінських процесів, заснованих на методологіях Agile, Scrumі Lean, ознайомленні із теоретичними засадами (принципами, цінностями та історією виникнення та розвитку Agileта Lean), практичними інструментами й фреймворками, які застосовуються в гнучкому управлінні проєктами. Навчальна дисципліна також готує студентів до складання сертифікаційних іспитів з Agile та Scrum. Міждисциплінарні зв’язки навчальної дисципліни. Дисципліна «Сертифікаційні студії з Agile та Scrum» вивчається на другому (магістерському) рівні вищої освіти. Вона ґрунтується на інтеграції знань суміжних економічних дисциплін, зокрема «Диджитал-підприємництво та цифрові бізнес-моделі», «Дизайн-мислення та розвиток креативності», «Стратегічний менеджмент» та комплексному тренінгу «Цифрове лідерство». Пререквізити. Дисципліна базується на знаннях та компетентностях, що набуває здобувач вищої освіти під час вивчення таких навчальних дисциплін, як «Диджитал-підприємництво та цифрові бізнес-моделі», «Дизайн-мислення та розвиток креативності», «Стратегічний менеджмент» та «Цифрове лідерство». Це сприятиме глибшому розумінню можливостей практичного застосування методологій Agileта Scrum. Постреквізити. Набуті знання та компетенції, отримані в рамках цього курсу, будуть безпосередньо корисні для магістерських кваліфікаційних робіт студентів та їхньої майбутньої професійної діяльності. Після завершення курсу студенти матимуть необхідні знання та навички для застосування методів Agile та Lean у реальних проектах, а також для виконання ролей в Agile-командах (Scrum Master, Product Owner або член Agile-команди) в середовищах розробки продуктів. Таким чином, курс забезпечує міцну теоретичну та практичну базу для лідерства в сучасних адаптивних організаціях. 2. Результати навчання, методи навчання та засоби діагностики. Методи навчання та засоби діагностики результатів навчання з навчальної дисципліни
3. Зміст навчальної дисципліни за темами
Тема 1. Теоретичні засади Agile методології Тема 2. Обмеження, що забезпечують практичну ефективність Agile методології Тема 3. Детальний огляд ролей та відповідальності в Scrum та Agile Тема 4. Події, зустрічі та церемонії в Scrum та Agile Тема 5. Артефакти та інструменти візуалізації інформації в Agile Тема 6. Глибокий аналіз особливостей командної роботи, співпраці та лідерства в Agile Тема 7. Глибоке занурення у продакт-менеджмент та управління цінністю Тема 8. Вплив на організацію та масштабування практик Agile 4. Науково-педагогічні працівники та адреси їх електронної пошти Kurt Nielsen – технічний директор (CTO) компанії Agile Lean House A/S( Данія/Норвегія). Agile-коуч та тренер, фахівець із Agile Lean Leadership. Email: kurt.b.nielsen@gmail.com Влада Фурса – PhD, доцент кафедри бізнес-економіки та підприємництва КНЕУ ім. В.Гетьмана. Email: v.fursa@kneu.edu.ua 5. Рекомендовані інформаційні джерела 1. Liberating Organizations– офіційний вебсайт книги Agile Lean House (доступний англійською та українською мовами) – https://liberatingorg.com/ 2. Agile Lean Leadership: The Bird’s Eye View – книга Agile Lean House; англійська версія: https://liberatingorg.com/_d/AgileLeanLeadershipABird'sEyeView.pdf, українська версія: https://liberatingorg.com/_d/AgileLeanLeadershipABird'sEyeView_UA.pdf 3. Agile Lean House – офіційний сайт Agile Lean House (ресурси з Agile Lean Leadership, Scrum та Lean) – https://agileleanhouse.com/en/ 4. Scrum Alliance – офіційний сайт організації Scrum Alliance (сертифікації, Scrum Guide, ресурси спільноти) – https://www.scrumalliance.org/ 5. Scrum.org– офіційний сайт Scrum.org(сертифікаційні ресурси ProfessionalScrum, офіційний ScrumGuide2020) – https://www.scrum.org/ 6. Посібник зі Scrum(2020) – офіційне керівництво за фреймворком Scrum(автори Кен Швабер та Джефф Сазерленд) – https://scrumguides.org/docs/scrumguide/v2020/2020-Scrum-Guide-Ukrainian.pdf Остання редакція: 21.07.25 |