| - Факультети та інститути»
- Факультет економiки та управлiння»
- Кафедри»
- Кафедра бізнес-економіки та підприємництва»
- Навчальні дисципліни магістратури»
- Диджитал-підприємництво та цифрові бізнес-моделі
Диджитал-підприємництво та цифрові бізнес-моделіАНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «Діджитал-підприємництво і цифрові бізнес-моделі» (Digital entrepreneurship and digital business models) Рекомендована для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти 1. Мета опанування навчальної дисципліни. Мета вивчення навчальної дисципліни полягає в полягає в ознайомленні здобувачів магістерського рівня освіти із сучасними поглядами щодо цифрового підприємництва, а також теорії, методології і прикладного інструментарію діджитал трансформації бізнес-моделей та здійснення на цій основі аналітичної, дослідницької та практичної діяльності. Міждисциплінарні зв’язки дисципліни «Диджитал-технології в агробізнесі». Дисципліна «Діджитал-підприємництво і цифрові бізнес-моделі» базується на знаннях, уміннях та прикладних навичках, отриманих у процесі вивчення дисциплін «Глобальне конкурентне лідерство», «Методологія наукових досліджень», «Дизайн-мислення та розвиток креативності», «Інноваційне право», «Менеджмент комерційної діяльності», «Стратегічний менеджмент» та інших економічних дисциплін. 2. Результати навчання, методи навчання та засоби діагностики: Таблиця 1 – Результати та методи навчання, засоби діагностики за навчальною дисципліною «Диджитал-технології в агробізнесі» Результат навчання за навчальною дисципліною | Методи навчання | Засоби діагностики | Код | Результат навчання | | | -
| Знання: | 1.1 | Концептуальні наукові та практичні знання, критичне осмислення теорій, принципів, методів і понять щодо диджитал-підприємництва і цифрових бізнес-моделей | лекція, семінарське заняття, дискусія, семінар-дискусія з елементами аналізу, вирішення конкретних завдань та ситуацій | презентація, опитування, тест, case-study, модульна робота | 2. | Уміння/навички: | | Розв'язання складних непередбачуваних завдань і проблемних бізнес -ситуацій процесу впровадження диджитал-підприємництва і цифрових бізнес-моделей, що передбачає збирання та інтерпретацію інформації (даних), вибір методів та інструментальних засобів розв’язання аналітичних проблем | семінар-вирішення ситуаційних вправ | презентація, опитування, тест, case-study, модульна робота | 3. | Комунікація: | 3.1 | Донесення до фахівців і нефахівців інформації, бізнес-ідей, проблем, рішень та досвіду в сфері диджитал-підприємництва і цифрових бізнес-моделей | дискусія, робота в малих творчих групах, кейс | презентація, опитування, тест, case-study | 3.2 | Здатність ефективно збирати, інтерпретувати та застосовувати необхідні дані для розв’язання проблем диджитал-підприємництва і цифрових бізнес-моделей | 4. | Відповідальність і автономія | | | 4.1 | Управління складною діяльністю та проектами диджитал-підприємництва і цифрових бізнес-моделей | дискусія, робота в малих творчих групах, кейс | презентація, опитування, тест, case-study | 4.2 | спроможність нести відповідальність за вироблення та ухвалення рішень у непередбачуваних робочих та навчальних контекстах диджитал-підприємництва і цифрових бізнес-моделей |
3.Зміст навчальної дисципліни за темами Тема 1. Типологія диджитал-підприємництва і цифрові інновації Тема 2. Диджитал-технології в підприємництві Тема 3. Цифрова аналітика та її використання у диджитал-підприємництві Тема 4. Електронна комерція. Тема 5. Дизайн та монетизація цифрових бізнес-моделей Тема 6. Стратегічне управління в диджитал-середовищі Тема 7. Менеджмент цифрових активів Тема 8. Цифрові ризики диджитал-підприємництва Тема 9. Екосистеми диджитал-підприємництва 4. Науково-педагогічні працівники, що забезпечують викладання навчальної дисципліни та адреси їх електронної пошти: Лаврененко Валентина Віталіївна, кандидат економічних наук, доцент, професор кафедри бізнес-економіки та підприємництва, e-mail: lavrenenko.valentyna@kneu.edu.ua 5. Рекомендовані інформаційні джерела: Колеснікова, О. В., & Пастушенко, О. В. (2018). Цифрове підприємництво: сутність, переваги, тенденції розвитку. Економіка. Фінанси. Право, 10(1), 78-85. Купрієнко, В. О. (2019). Цифрові технології у сучасному бізнесі: проблеми та перспективи розвитку. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і менеджмент, (31), 32-35. Холод, І. І., & Шемет, О. В. (2018). Цифрові технології у розвитку підприємництва. Економіка. Фінанси. Право, 12(2), 49-54. Череп, А. В., & Вінничук, О. І. (2018). Цифрові бізнес-моделі: сучасні підходи до дослідження та аналізу. Економіка і регіон, (4), 128-135. Колеснікова, О. В., & Пастушенко, О. В. (2019). Цифрові технології у підприємництві: теорія, методологія, практика. Київ: Видавництво «Логос». Коваленко, С. О. (2018). Цифрове підприємництво: теорія та практика. Київ: Наукова думка. Лобов, М. В. (2017). Цифрові бізнес-моделі: теорія та практика. Київ: Видавництво «Експрес». Шевчук, Л. М. (2019). Цифрові технології в підприємництві: теорія та практика застосування. Київ: Видавництво «Академія». Григор'єва, Т. С., & Лапін, В. В. (2018). Цифрові інновації в підприємництві: теорія та практика. Київ: Видавництво «Кондор». Chesbrough, H. (2010). Business model innovation: Opportunities and barriers. Long range planning, 43(2-3), 354-363. Osterwalder, A., & Pigneur, Y. (2010). Business model generation: a handbook for visionaries, game changers, and challengers. John Wiley & Sons. Teece, D. J. (2010). Business models, business strategy and innovation. Long range planning, 43(2-3), 172-194. Yoo, Y., Henfridsson, O., & Lyytinen, K. (2010). Research commentary—the new organizing logic of digital innovation: An agenda for information systems research. Information systems research, 21(4), 724-735. Venkatraman, N., & Henderson, J. C. (1998). Real strategies for virtual organizing. Sloan Management Review, 40(1), 33-48.
Робоча програма дисципліни Методичні рекомендаціїї дисципліни Остання редакція: 29.02.24 |