Тренінг-курс "Управління фірмою з використанням інформаційно-аналітичних систем" (підприємництво)АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІН Тренінг-курс «Управління фірмою з використанням інформаційно-аналітичних систем» Рекомендована для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Мета навчальної дисципліни: Формування компетентностей в галузі економіки підприємства (фірми) стосовно сучасних інформаційно-аналітичних засобів, за допомогою яких здійснюється підтримка підготовки та прийняття управлінських рішень в сфері маркетингу, матеріально-технічного забезпечення виробництва, інвестування, фінансів тощо. Особлива увага при цьому приділяється новітнім методологіям врахування й аналізу невизначеності та ризику. Міждисциплінарні зв’язки навчальної дисципліни: Навчальна дисципліна Тренінг-курс «Управління фірмою з використанням інформаційно-аналітичних систем» належить до базових дисциплін, які покликані завершити фундаментальну економічну підготовку бакалаврів, інтегруючись з такими дисциплінами, як: «Підприємництво», «Маркетинг», «Фінанси», «Бухгалтерський облік», «Прикладна інформатика». Формування повноцінного фахівця – економіста є неможливим без творчих економічних та міждисциплінарних досліджень, що дозволяє опанувати закономірності розвитку підприємства і зрозуміти логіку процесів, що відбуваються в сучасній вітчизняній економіці. Використання на практичних заняттях методів інтерактивного навчання (творчі завдання, робота в малих групах, вирішення ситуаційних завдань, проблемно – пошуковий метод, різновиди ігрової діяльності) відбувається за допомогою інструментарію таких наук, як «Соціологія» і «Психологія та педагогіка». Результати навчання, методи навчання та засоби діагностики подаються у вигляді такої таблиці. Таблиця 1 – Результати, методи навчання та засоби діагностики за навчальною дисципліною «Управління фірмою з використанням інформаційно-аналітичних систем»
Зміст навчальної дисципліни за темами: ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 1. ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ПІДТРИМКА УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ТА ВИРОБНИЧОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА (ФІРМИ) Тема 1. Структура господарських процесів на підприємстві та їх інформаційно-аналітична підтримка Тема 2. Інформаційно-аналітичне забезпечення маркетингової діяльності фірми Тема 3. Інформаційно-аналітична підтримка управління забезпеченням підприємства сировиною, матеріалами та енергетичними ресурсами Тема 4. Інформаційно-аналітичне моделювання виробничої програми підприємства Тема 5. Інформаційно-аналітичний інструментарій підтримки прийняття виробничих та маркетингово-збутових рішень в умовах невизначеності середовища ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ 2. ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВІДТВОРЮВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ, ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ТА ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА (ФІРМИ) Тема 6. Інформаційно-аналітична підтримка управління структурою та відтворенням техніко-технологічної бази підприємства Тема 7. Інформаційно-аналітичний інструментарій підтримки інвестиційних рішень на підприємстві в ситуації невизначеності середовища Тема 8. Інформаційно-аналітичний апарат для управління фінансовими операціями та фінансовими інвестиціями підприємства Тема 9. Інформаційно-аналітичний потенціал фінансової звітності підприємства та публічні інформаційно-аналітичні системи Тема 10. Інформаційно-аналітичні засоби діагностики фінансового стану підприємства
Науково-педагогічні працівники, що забезпечують викладання навчальної дисципліни, та адреси їх електронної пошти: Паздрій В.Я., к.е.н., доцент, доцент кафедри бізнес-економіки та підприємництва, vitalii.pazdrii@kneu.edu.ua
Рекомендовані інформаційні джерела:
Робоча програма навчальної дисципліни Методичні матеріали з вивчення навчальної дисципліни Остання редакція: 13.06.24 |