Дескриптори НРК Результати навчання за навчальною дисципліною | Методи навчання | Засоби діагностики / форми оцінювання |
1. | Знання: |
1.1 | функціональних моделей підприємств ;основних концепцій підприємства,теорій підприємств; | лекція, семінарське заняття, дискусія, демонстрація, презентація, вирішення конкретних задач та ситуацій, аналітична робота аналітична доповідь вирішення тесту вирішення індивідуальних та розрахункових практичних завдань,реферування | Презентація та захист результатів діяльності, опитування, аналіз тесту, case-study, перевірка виконання аналітично-розрахункових робіт, перевірка виконання індивідуальних робіт контрольна (модульна) робота, екзамен |
1.2 | моделей середовища господарювання підприємства; факторів зовнішнього середовища; методичних підходів до оцінювання середовища господарювання підприємства |
1.3 | сутностісистеми та функцій управління підприємствами;специфіки, принципів та методів управління підприємством |
1.4 | характеристики та класифікації продукції (послуг), показників якості та конкурентоспроможності продукції |
1.5 | змісту, методики проведення планування та прогнозування розвитку підприємства; сутності процесів планування на підприємстві |
1.6 | методичних підходів щодо планування трудових ресурсів діючого підприємства, підходів до визначення та можливих методів розрахунку продуктивності праці, форм заробітної плати – відрядна та почасова |
1.7 | особливостей функціонування капіталу як економічного ресурсу; сутності, класифікації та структури основного капіталу |
1.8 | сутності та елементного складу оборотного капіталу; класифікації оборотного капіталу, показників ефективності використання оборотного капіталу; джерел та шляхів підвищення ефективності використання оборотного капіталу |
1.9 | особливостей інтелектуального капіталу як економічної категорії |
1.10 | сутнісно-змістовної характеристики інвестиційної діяльності фірми |
1.11 | підходів до тлумачення терміну «інновація»;сутності та характеристики інноваційних процесів та оцінювання ефективності технічних та організаційних нововведень |
1.12 | сутнісно-змістовної характеристики техніко-технологічної бази підприємства та значення її складових елементів для суб’єкта господарювання |
1.13 | суті та принципів організації виробничого процесу, методів і типів організації виробництва;перспектив застосування різних методів організації виробництва |
1.14 | сутнісно-змістовної характеристики витрат на виробництво і реалізацію продукції;оцінювання ефективності управління витратами; складу, структури та елементів ціни; |
1.15 | видів фінансової звітності;базових форм фінансово-бухгалтерської звітності та технології їх формування та використання інформації,фінансово-економічних засад підприємництва та аналітичного оцінювання ефективності підприємницької діяльності |
1.16 | видів, теорій, стратегій та основних концепцій розвитку підприємства; класифікацій процесів розвитку підприємства; |
1.17 | основних підходів до дослідження економічної безпеки підприємства; суті та критеріїв економічної безпеки;сутності та складових антикризової діяльності підприємства; поняття банкрутства підприємства та його причин;технології банкрутства підприємства та його процедур |
2. | Уміння/навички: |
2.1 | формулювати, структурувати і систематизувати цілі та інтереси підприємств, визначати розмір підприємства у відповідності до встановлених критеріїв, визначати і пояснювати відмінності між назвами організаційно- господарських одиниць бізнесу та конкретними організаційно-правовими формами | семінарське заняття, дискусія, case-study, демонстрація, презентація, вирішення тесту вирішення конкретних задач та ситуацій, перевірка виконання розрахункових робіт, аналітична робота реферування | Презентація та захист результатів діяльності, опитування, аналіз тесту, перевірка case-study, перевірка виконання аналітично-розрахункових робіт, виконання індивідуальних робіт, модульна робота, контрольна (модульна) робота, екзамен |
2.2 | визначати та структурувати основні чинники макросередовища підприємства |
2.3 | аналізувати загальні знання щодо специфіки, принципів та методів управління підприємством |
2.4 | проводити оцінювання якості продукції за допомогою системи показників; визначати конкурентоспроможність продукції |
2.5 | здійснювати прогнозування, планування (тактичне, стратегічне) діяльності підприємства |
2.6 | визначати динаміку продуктивності праці, необхідну чисельність персоналу, величину місячного заробітку робітника. |
2.7 | здійснювати вартісну оцінку основного капіталу, нараховувати амортизації за різними методами, розраховувати ефективність використання та відтворення основного капіталу підприємства |
2.8 | розраховувати нормативи та показники ефективності використання оборотного капіталу підприємства |
2.9 | здійснювати оцінку вартості нематеріальних активів; |
2.10 | здійснювати оцінку ефективності фінансових та реальних інвестицій; |
2.11 | визначати і пояснювати сутність понять «інновація», «науково-технічна діяльність», «інноваційний процес»; проводити розрахунки ефективності інновацій |
2.12 | діагностувати стан технічного розвитку підприємства, розраховувати величину та показники використання виробничої потужності підприємства, |
2.13 | визначати показники рівня розвитку та ефективність спеціалізації, кооперування і конверсії виробничих підприємств |
2.14 | будувати залежність зміни витрат від змін обсягу виробництва, зображати взаємозв’язок показників обсягу виробництва, витрат та прибутку; визначати графічно та аналітично точку беззбитковості; розраховувати маржинальний дохід та коефіцієнт маржинального доходу |
2.15 | визначати розмір прибутку підприємства та розраховувати показники ефективності діяльності суб’єкта господарювання |
2.16 | визначати доцільність та ефективність здійснення реструктуризації суб’єкта господарювання,аналізувати та оптимізувати бізнес-процеси |
2.17 | оцінювати ефективність трансформації підприємства, ймовірності банкрутства підприємства з використанням різних методик його прогнозування |
3. | Комунікація |
Вироблення у здобувачів практичних навиків командної роботи, а саме: | Семінарське заняття, дискусія,вирішення конкретних задач та ситуацій, аналітична доповідь презентація, вирішення тесту вирішення індивідуальних та розрахункових практичних завдань,реферування | Перевірка виконання аналітично-розрахункових робіт, виконання вирішених конкретних задач та ситуацій, самоаналіз презентації, екзамен |
3.1 | донесення інформації, ідей, проблем, рішень, власного досвіду та аргументації |
3.2 | здатність працювати в команді - брати на себе відповідальність задля досягнення поставленої мети |
3.3 | спілкування з професійних питань усно та письмово з учасниками економічних відносин щодо забезпечення функціонування та розвитку підприємства |
3.4 | здатність розробляти пропозиції щодо усунення виявлених недоліків, помилок |
4. | Відповідальність і автономія |
продемонструвати розуміння особистої відповідальності та спроможність нести відповідальність за вироблення професійних або управлінських рішень чи надані рекомендації, які можуть впливати на діяльність підприємства в цілому чи його окремих підрозділів, зокрема при: | Семінарське заняття, дискусія,вирішення конкретних задач та ситуацій, аналітична доповідь презентація, вирішення тесту вирішення індивідуальних та розрахункових практичних завдань,реферування | Перевірка виконання вирішених конкретних задач та ситуацій, самоаналіз презентації, дискусія, екзамен |
4.1 | управлінні складною технічною або професійною діяльністю чи проєктами |
4.2 | формуванні суджень, що враховують соціальні, наукові та етичні аспекти |
4.3 | організації та керівництвом професійним розвитком осіб та груп |
4.4 | при обґрунтуванні оперативних, тактичних та стратегічних управлінських рішень щодо різних аспектів функціонування підприємства. |
4.5 | при продукуванні власних практичних ідей на принципах академічної культури й доброчесності |
4.6 | при здатності продовжувати навчання із значним ступенем автономії |
4.7 | при здатності до самостійного і незалежного мислення | | |