Введення в бізнес-аналізАНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «Введення в бізнес-аналіз» ( Introduction to business analysis) Рекомендована для здобувачівпершого (бакалаврського) рівня вищої освіти 1. Мета опанування навчальної дисципліни. Мета вивчення навчальної дисципліни полягає у формуванні знань про систему аналітичних методів та технік, направлених на виявлення закономірностей протікання бізнес-процесів і розвитку господарських ситуацій на основі цілісної інформаційної моделі підприємства, а також вміння використовувати набуті знання стосовно вирішення задач бізнес-аналізу на сучасному підприємстві Міждисциплінарні зв’язки дисципліни«Введення в бізнес-аналіз» Навчальна дисципліна «Введення в бізнес-аналіз» за своєю сутністю належить до базових дисциплін, які покликані забезпечити фундаментальну економічну підготовку бакалаврів, інтегруючись з такими дисциплінами як «Макроекономіка», «Мікроекономіка», «Економіка підприємства». Формування повноцінного фахівця – економіста є неможливим без творчих економічних та міждисциплінарних досліджень, що дозволяє опанувати закономірності розвитку підприємства і зрозуміти логіку процесів, що відбуваються в сучасній вітчизняній економіці. Базові знання з методології економічних досліджень закладені наукою «Філософія». Загальне уявлення про можливості використання математичного апарату та інформаційних засобів обробки інформації в бізнес-аналізі надають «Прикладна інформатика», «Статистика» та «Вища математика», в процесі навчання вони доповнюються відповідними нормативними дисциплінами та складовими зазначеного аналітичного пакету. Використання на практичних заняттях методів інтерактивного навчання (творчі завдання, робота в малих групах, вирішення ситуаційних завдань, проблемно – пошуковий метод, різновиди ігрової діяльності) відбувається за допомогою інструментарію таких наук, як «Соціологія» і «Психологія та педагогіка». 2. Результати навчання, методи навчання та засоби діагностики: Таблиця 1 – Методи навчання та засоби діагностики результатів навчання з навчальної дисципліни «Введення в бізнес-аналіз» у відповідності до результатів навчання
3. Зміст навчальної дисципліни за темами Тема 1. Предмет та об’єкт бізнес-аналізу. Мета і завдання дисципліни. Тема 2. Сутнісна і змістова характеристика бізнес-аналізу як сфери професійної діяльності. Тема 3. Аналіз документів. Тема 4. Техніки експертного аналізу. Тема 5. Технології аналізу проблем компанії. Тема 6. Бенчмаркінг в бізнес-аналізі. Тема 7. Аналітичне забезпечення розробки й прийняття управлінських рішень в бізнес-організації. 4. Науково-педагогічні працівники, що забезпечують викладання навчальної дисципліни та адреси їх електронної пошти: Паздрій В.Я., кандидат економічних наук, доцент,доцент кафедри бізнес-економіки та підприємництва, e-mail: vitalii.pazdrii@kneu.edu.ua Будяєв М.О., кандидат економічних наук, доцент,доцент кафедри бізнес-економіки та підприємництва, e-mail: 5. Рекомендовані інформаційні джерела:(3-5 джерел) 1. Посібник ВАВОК A Guide To The Business Analysis Body Of Knowledge IIBA, International Institute of Business Analysis, Toronto, Ontario, Canada, 502 p. ―Режим доступу http://www.theaba. com/administrator/components/com_event/uploads/59014e456ca677.92343092BABOK_Guide_v3_Member.pdf 2. Провост Фостер, Фоусет Том, DataScienceдля бізнесу. Як збирати, аналізувати та використовувати дані/ пер. З англ. Анастасія Дудченко. – 2-ге вид. – К.: Наш формат, 2020. – 400 с. 3. Harmon Paul. Business Process Change: A Business Process Management Guide for Managers and 4. Process Professionals / Paul Harmon – 4th Edition, 2019. – Р. 512. 5. IIBA Global Business Analysis Core Standard // https://publications.iiba.org/public/IIBA_Global_BusinessAnalysis_CoreStandard.pdf Робоча програма навчальної дисципліни Методичні матеріали з вивчення навчальної дисципліни Остання редакція: 05.03.25 |