| - Факультети та інститути»
- Факультет економiки та управлiння»
- Кафедри»
- Кафедра бізнес-економіки та підприємництва»
- Навчальні дисципліни бакалаврату»
- Менеджмент інновацій_073_Менеджмент бізнес-організацій
Менеджмент інновацій_073_Менеджмент бізнес-організаційАНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «МЕНЕДЖМЕНТ ІННОВАЦІЙ» (MANAGEMENT OF INNOVATIONS) Рекомендована для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Мета вивчення навчальної дисципліни полягає у опануванні теоретичного базису інноватики та закономірностей перебігу інноваційних процесів; набутті знань та навичок щодо системи менеджменту інновацій в бізнес-організаціях, виконання типових завдань професійної діяльності менеджера у сфері управління інноваційною діяльністю Міждисциплінарні зв’язки дисципліни інтегрує велику кількість базових понять загальнотеоретичних і спеціальних дисциплін, таких як: економіка підприємств, менеджмент, статистика, обґрунтування підприємницьких рішень. Методи навчання та засоби діагностики результатів навчання з навчальної дисципліни «Менеджмент інновацій» у відповідності до результатів навчання Результат навчання за навчальною дисципліною | Методи навчання | Засоби діагностики | Код | Результат навчання | 1. | Знання: | 1.1 | основних концептів і областей знань менеджменту інновацій як сфери професійної діяльності; | лекція, семінарське заняття, дискусія | презентація, опитування, тест, case-study, контрольна (модульна) робота | 1.2 | методів і технік аналітичної обробки кількісних і якісних даних. | лекція, семінарське заняття, дискусія | 1.3 | підходів до організації менеджменту інновацій на підприємстві | лекція, семінарське заняття, дискусія | 1.4 | економічної сутності оцінки та методів оцінювання ефективності впровадження інновацій | лекція, семінарське заняття, дискусія | 1.5 | методів та технік порівняння, ранжування проектів впровадження інновацій для визначення найбільш ефективного | лекція, семінарське заняття, дискусія | 2. | Уміння/навички: | 2.1 | вибирати адекватні задачам менеджменту інновацій інформаційні джерела | семінарське заняття, , case-study | презентація, опитування, case-study, контрольна (модульна) робота | 2.2 | користуватись різноманітними методами й техніками обробки інформації для проведення аналізу економічних ситуацій, потенціалу інновацій | семінарське заняття, , case-study, | 2.3 | діагностувати проблеми і обґрунтувати виважені управлінські рішення | семінарське заняття, , case-study | 2.4 | Визначати, прогнозувати та розробляти шляхи розробки та впровадження інновацій на підприємстві | дискусія | 3. | Комунікація | Вироблення у здобувачів практичних навиків командної роботи, а саме: | семінарське заняття, дискусія, вирішення конкретних задач та ситуацій | презентація виконання розрахункових робіт, case-study | 3.1 | донесення інформації, ідей, проблем, рішень, власного досвіду та аргументації | 3.2 | здатність працювати в команді - брати на себе відповідальність задля досягнення поставленої мети | 3.3 | спілкування з професійних питань усно та письмово з стейкхолдерами підприємства та проекту | 3.4 | здатність презентувати пропозиції щодо усунення виявлених недоліків, помилок | 4. | Відповідальність і автономія | продемонструвати розуміння особистої відповідальності та спроможність нести відповідальність за вироблення професійних або управлінських рішень чи надані рекомендації, які можуть впливати на діяльність підприємства в цілому чи його окремих підрозділів, зокрема при: | дискусія, вирішення конкретних задач та ситуацій, аналітична доповідь | case-study, контрольна (модульна) робота | 4.1 | формуванні суджень, що враховують соціальні, наукові та етичні аспекти; | 4.2 | при здатності продовжувати навчання із значним ступенем автономії; | 4.3 | при обґрунтуванні оперативних, тактичних та стратегічних управлінських рішень щодо різних аспектів функціонування підприємства; |
Зміст навчальної дисципліни за темами. Тема 1. Сутність інновацій та їх класифікація Тема 2. Інновації в теоріях економічного та суспільного розвитку Тема 3. Інноваційний процес: характеристика складових та забезпечення Тема 4. Державне регулювання інноваційної діяльності Тема 5. Інфраструктура ринку інновацій та організаційні форми інноваційної діяльності Тема 6. Інноваційний менеджмент в системі управління бізнес-організації. Тема 7. Аналіз інноваційної діяльності бізнес-організації. Тема 8. Прогнозування і планування інноваційної діяльності Тема 9. Організовування інноваційної діяльності підприємств Тема 10. Система мотивації інноваційної діяльності Тема 11. Управління інноваційними проектами Тема 12. Оцінювання інноваційної діяльності та управління інноваціями в бізнес-організації Викладацький склад: Будяєв М.О., кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри бізнес-економіки та підприємництва, e-mail: maksym.budiaiev@kneu.edu.ua Рекомендовані інформаційні джерела: - Гарбуз С. В. Інноваційний менеджмент [Электронный ресурс]: практикум / С. В. Гарбуз, Т. О. Соболєва, Л. М. Хоменко; М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - Електрон. текстові дані. - К.: КНЕУ, 2014. - 239,с.
- Швиданенко Г.О. Економіка та організація інноваційної діяльності [Электронный ресурс]: практикум / Г. О. Швиданенко, І. А. Павленко, Н. І. Норіцина; М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - Електрон. текстові дані. - К. : КНЕУ, 2013. - 308 с.
- Креативне мислення [Creative Thinking] : навч. посіб. / М. В. Ситницький, О. І. Жилінська,С. В. Руденко, І. М. Горбась, В. І. Вялкова ; за ред. М. В. Ситницького. Київ : Національний центр розвитку креативного підприємництва КНУ ім. Т. Шевченка, Видавництво Ліра-К, 2020. 100 с.
- Kornilova I., Olikh L. Strategic management of intellectual property in organization/Management mechanisms and development strategies of economic entities in conditions of institutional transformations of global environment: collective monograph / edited by M. Bezpartochnyi, in 2 Vol. / ISMA University. Riga: “Landmark” SIA, 2019. Vol. 1. 344 p. P. 105-113.
- A Guide to the Project Management Body of Knowledge (PMBOK Guide). Seventh Edition. Eng. Project Management Institute, 2021.
- T. Loew, F. Werner, J.M. Lehuede, C. Izquierdo, E. Samayoa A Sustainability Management System that meets all Standards. Institute for Sustainability. Berlin and Munich, 2019. URL: https://www.wec.org/wp-content/uploads/A-EN-Sustainability-Management-System-that-meetsall-Standards_Study.pdf
Робоча програма Методичні матеріали Остання редакція: 17.06.24 |