Факультет економiки та управлiння

Участь кафедри у Міжнародній науково-практичній конференції «Економічна теорія та освіта ХХI століття»25 Вересня 2015р.

25 вересня 2015 року кафедра макроекономіки та державного управління ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» взяла участь у роботі  Міжнародної науково-практичної конференції «Економічна теорія та освіта ХХIстоліття», яка проводилась з нагоди 20-ї річниці кафедри економічної теорії Університету економіки та права «КРОК».

 

Свої наукові напрацювання на конференції від кафедри представили:

  • Малий І.Й., д.е.н., проф., завідувач кафедрою макроекономіки та державного управління ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» - доповідь на тему «СИНТЕЗ МАКРОЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ ТА ІНСТИТУЦІЙНОЇ ТЕОРІЇ В ІНСТРУМЕНТАРІЇ ТЕОРЕТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ»;
  • Радіонова І.Ф., д.е.н., професор - доповідь на тему  «ТВЕРДЕ ЯДРО» ТА «ЗАХИСНИЙ ПОЯС» СУЧАСНОЇ МАКРОЕКОНОМІЧНОЇ НАУКИ»;
  • Тищенко О.П., д.е.н., професор - доповідь на тему  «ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ОПТИМІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ РЕГІОНАЛЬНИМ РОЗВИТКОМ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ»;
  • Єфремов Д.П., к.е.н., доцент - доповідь на тему «ПОЗИТИВНИЙ ДОСВІД ТА ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ В КИТАЇ: УРОКИ ДЛЯ УКРАЇНИ»;
  • Усик В.І., к.е.н., доцент - доповідь на тему «ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ФІСКАЛЬНИХ ПРАВИЛ»;
  • Куценко Т.Ф., к.е.н., доцент  - доповідь на тему «БЮДЖЕТНА ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ТА РОЗВИТОК МУНІЦИПАЛЬНИХ ФІНАНСІВ»;
  • Кульбачний С.В., к.е.н., доцент - доповідь на тему «ЕКОНОІЧНА ТЕОРІЯ ТА МАКРОЕКОНОМІЧНА ПОЛІТИКА: ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ»;
  • Богер О.В., аспірантка - доповідь на тему «ПОДАТКОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ».

Матеріали тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції «Економічна теорія та освіта ХХІ століття» представлені у Збірнику.

Учасники Міжнародної науково - практичної конференції «Економічна теорія та освіта ХХІ століття» визначили, що на тлі позитивних змін, спричинених реформуванням української освіти у 2014 – 2015 роках, в ній виявились тенденції, які засвідчують необхідність вдосконалення як власне змісту освіти так і форм її організації. За результатами обговорення учасники конференції прийняли ряд рекомендаційних рішень які представлені у їх Проекті.