Факультет економiки та управлiння

Оголошення про проведення студентського дебатного турніру «ВІДКРИТИЙ УРЯД: ВІД ІДЕЇ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ» 20-26 березня 2019 року13 Березня 2019р.

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ІМЕНІ ВАДИМА ГЕТЬМАНА»

Факультет економіки та управління

Кафедра національної економіки та публічного управління

 

Студентський дебатний турнір

«ВІДКРИТИЙ УРЯД:  ВІД ІДЕЇ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ»

 


20-26 березня 2019 року

І корпус КНЕУ

 

В рамках проведення тижня Відкритого Уряду у 2019 році запрошуємо студентів ІІІ-V курсів долучитися до участі у студентському дебатному турнірі, присвяченому дослідженню практики реалізаціїв Україні Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд» в Україні у 2018-2020 роках (Розпорядження Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 року №1088).

 

Мета дебатів -  розвиток у студентів  критичного наукового мислення та аналітичних здібностей. Дебати спрямовані на навчання командній роботі як під час підготовки, так і під час самих дебатів, а також розвивають вміння розмірковувати та мислити критично, обґрунтовувати власні думки та аргументовано опонувати.

 

Дискусійна тематика дебатів:

  • державне фінансування політичних партій;
  • відкриті дані;
  • доступ до архівів комуністичного режиму;
  • єдиний веб-портал використання бюджетних коштів;
  • система електронних публічних закупівель «Prozorro»;
  • електронні петиції;
  • імплементація ЕІТІ стандартів;
  • електронні декларації.

 

Теми дебатного турніру будуть обрані методом жеребкування перед початком змагань.

 

Участь у дебатах передбачає:

  1. підбір учасників команд ( по 3 особи кожна команда);
  2. попередню підготовку команд за визначеними темами;
  3. участь команд у грі.

Попередня зустріч команд відбудеться 14 березня 2019 року о 17.10 в ауд. 449.

Для участі необхідно до 18 березня 2019 року  зареєструватись за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfLIECy8MRQkyKKE2sEQryvjOhfCZaiasUF3h_1YSlEQWdkXA/viewform?usp=sf_link.

 

 

Усі студенти-учасники турніру отримують сертифікат. Наявність сертифікату є підставою для отримання додаткових балів з дисципліни, що викладається науковим керівником команди, у кількості, яка передбачена картою СРС.  

 

ПРАВИЛА ПРОВЕДЕННЯ ДЕБАТІВ

 

Базовим форматом дебатів є формат Карла Поппера. Цей тип дебатів направлений на навчання командній роботі як під час підготовки, так і під час самих дебатів. Він передбачає участь команд у складі трьох чоловік у кожній. Методом жеребкування команди розподіляються на два поля: ствердження та заперечення.

 

Сценарій проведення дебатів

 

  1. Виступ С1 -3 хв.
  2. Питання З3 до С1 та їх дискусія - 2 хв.
  3. Виступ З1 - 3 хв.
  4. Питання С3 до З1 та їх дискусія- 2 хв.
  5. Виступ С2 - 3 хв.
  6. Питання З1 до С2   та їх дискусія           2 хв.
  7. Виступ З2 - 3 хв.
  8. Питання С1 до З2   та їх дискусія - 2 хв.
  9. Виступ С3 - 3 хв.
  10. Виступ З3    - 3 хв.

С1, С2, С3 – відповідно перший, другий і третій спікери команди, яка стверджує.

З1, З2, З3 – відповідно перший, другий і третій спікери команди, яка заперечує.

Кожна команда має право взяти протягом гри один таймаут (2 хв.) на підготовку до виступу. Тайм-кіпер сигналом попереджає спікерів (команди) за 30 секунд до закінчення часу виступу (підготовки).

 

Перший гравець команди ствердження (С1):

  1. представляє команду;
  2. представляє тему (твердження), обґрунтовує її актуальність;
  3. дає визначення термінам (поняттям), що важливі для розуміння теми;
  4. формулює точку зору команди;
  5. обґрунтовує різні аспекти розгляду цієї теми;
  6. представляє аргументи, які будуть доводитися командою під час гри;
  7. переходить до доведення висунутих аргументів (по можливості);
  8. закінчує свій виступ чітким формулюванням загальної лінії команди;
  9. відповідає на питання З3; задає питання З2.

Перший гравець команди заперечення (З1):

  1. представляє команду;
  2. заперечує тезу, заявлену командою С, формулює тезу своєї команди;
  3. аналізує визначення, представлені командою С;
  4. представляє позицію команди, що заперечує;
  5. представляє кейс заперечення (стратегію заперечення тобто аргументи команди З, які будуть доводитися командою під час гри);
  6. спростовує аргументи команди С, висунуті С1;
  7. закінчує чітким формулюванням загальної лінії команди З;
  8. відповідає на питання С3; задає питання С2.

Другий гравець команди ствердження (С2)

  1. відновлює думку команди С за допомогою гіпотез, прикладів, і доказів;
  2. відновлює підтверджуючий кейс, позицію за позицією, слідуючи початковій структурі;
  3. наводить нові докази (нові докази вітаються);
  4. повторює важливі аспекти (критерії) попередніх доказів;
  5. докладно розвиває стверджуючу позицію і докладно розвиває стверджувальний кейс;
  6. спростовує заперечувальний кейс;
  7. закінчує чітким формулюванням загальної лінії команди С;
  8. відповідає на питання З1.

Другий гравець команди заперечення (З2)

  1. відновлює позицію, що заперечує,  використовуючи гіпотези, приклади і докази;
  2. докладно розвиває позицію, обґрунтовуючи кейс, що заперечує позицію команди С;
  3. продовжує спростовувати стверджуючу позицію;
  4. наводить нові докази;
  5. закінчує чітким формулюванням загальної лінії команди З;
  6. відповідає на питання С1.

Третій гравець команди ствердження (С3)

  1. ще раз акцентує увагу на ключових моментах (відзначає найважливіші питання);
  2. слідує структурі підтверджуючого кейса;
  3. повертається до критеріїв (аспектів), висунутих С1; пояснює, як вони підтверджують позицію команди С;
  4. виявляє уразливі місця в кейсі команди З;
  5. зосереджується на порівнянні аргументів, що стверджують та заперечують; пояснює чому аргументи ствердження переконливіші; задає питання З1;
  6. завершує лінію ствердження (у цій промові може бути менше доказів, ніж в інших).

Третій гравець команди заперечення (З3)

  1. ще раз акцентує увагу на ключових моментах заперечення (відзначає найважливіші питання);
  2. слідує структурі заперечувального кейса;
  3. повертається до критеріїв (аспектів) висунутих З1; пояснює, як вони підтверджують позицію заперечення;
  4. виявляє уразливі місця в стверджувальному кейсі;
  5. зосереджується у промові на порівнянні аргументів, що заперечують; пояснює, чому аргументи заперечення переконливіші; задає питання С1;
  6. завершує лінію заперечення (у цій промові може бути менше доказів, ніж в інших).