Модернізація освіти та державної служби: нові вимоги до підготовки кадрів09 Червня 2016р.9 червня 2016 року в КНЕУ за участю представників бізнесу, державної служби та освіти відбувся IV Міжнародний бізнес-форум «Наука-Бізнес-Освіта: стратегічне партнерство», який спровокував багатоформатні дискусії щодо сучасних потреб трансформації освіти в Україні у відповідності до вимог практичних реалій економіки, адаптації фахових компетенцій випускників до новітніх «хаків» галузевих спеціалізацій та готовності роботодавців до співпраці з університетами з метою ліквідації розриву їх очікувань щодо рівня фахової майстерності випускників. Кафедра макроекономіки та державного управління виступила ініціатором організації в рамках бізнес-форуму профільної панельної дискусії «Модернізація освіти та державної служби: нові вимоги до підготовки кадрів». Координатором роботи панельної дискусії стала доцент кафедри к.е.н. Віра Усик, а її гостем-модератором – співкоординатор реформи публічних закупівель Prozorroу Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України Юрій Бугай. Запрошеними спікерами панельної дискусії були:
Також до панельної дискусії приєднались:
В процесі панельної дискусії учасники бізнес-форуму намагались встановити, якими вміннями та компетенціями повинен бути наділений сучасний державний службовець України та які з них повинна формувати система вищої освіти, що робити ВНЗ для того, щоб їх випускники стали затребуваними на ринку праці. Поточна реформа державної служби, яка сьогодні здійснюється та активно обговорюється в суспільстві, висуває нові вимоги як до діючих працівників органів державної влади, так і до ВНЗ, які повинні якісно адаптувати власні навчальні програми, щоб забезпечити державні інституції випускниками необхідної кваліфікації. Серед ключових проблем сучасної вищої освіти учасники панельної дискусії визначили необхідність запровадження сучасних технологій в освіті, набуття викладачами практичного досвіду у процесі співпраці з державними органами, громадськими інституціями та міжнародними організаціями. Спікерами панельної дискусії визначено, що основними професійними вимогами щодо підготовки державних службовців на сьогодні мають бути забезпечення практичних вмінь випускників розробляти та аргументувати державні проекти відповідно до методики проектного менеджменту, здійснювати бюджетування та програмування на регіональному рівні, застосовувати методи бізнес-аналітики в практиці державної служби. Натомість, представники КНЕУ зауважили, що реформа освітніх програм, яка на сьогодні впроваджується в Україні, потребує тісної співпраці з міністерствами та органами регіональної влади задля формування того переліку компетенцій, які є практично необхідним державному службовцю.
Організатори панельної дискусії щиро вдячні усім гостям за цікавий та жвавий форум та сподіваються на подальшу взаємодію! |