Монографії:
1. Методологія та організація обліково-аналітичної системи управління холдингових компаній: [кол. монографія] / С.В. Гушко, А.В. Шайкан, М.І. Іщенко, Н.Л. Шкіря, М.П. Сагайдак // Кривий Ріг: КЕІ ДВНЗ «КНУ», 2012. – 645 с.
2. Сагайдак М.П. Організаційні та функціональні складові внутрішнього маркетингу підприємств сфери послуг / Інновації і маркетинг – рушійні сили економічного розвитку: [кол. монографія] / за ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2012. – 536 с. – C. 460-469
3. Сагайдак М.П. Формирование концепции внутреннего маркетинга предприятий сферы услуг / Менеджмент и маркетинг. Текущие научные проблемы Восточной Европы: [кол.монография]. – Люблин: Политехника Любельска, Польша. – 2013. – 186 с. – С. 136-147
4. Сагайдак М.П. Внутрішній маркетинг як засіб підвищення результативності та продуктивності діяльності рекрутингових агенцій і споживачів їх послуг / Інноваційно-інвестиційні, ресурсні та управлінські складові розвитку підприємств-учасників інтеграційних об’єднань: [міжнародна кол. монографія] / під заг. ред. К.Ф. Ковальчука. – Донецьк : ЛАНДОН-ХХІ, 2013. – 503 с. – С. 389-403
5. Сагайдак М.П. Інструментарій внутрішнього маркетингу в управлінні діяльністю підприємств сфери послуг / Теоретичні та прикладні аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємств: [кол. монографія] у 4т. / за ред. О.А. Паршиной. – Дніпропетровськ : «Герда», 2013. – Т.1. – 374 с. – С. 297-306
6. Сагайдак М.П. Маркетингове дослідження регіонального ринку освітніх послуг / М.П. Сагайдак, З.Й. Гелевачук // Глобальні та локальні проблеми соціально-економічного розвитку України: [кол. монографія]. – Х.: ХНУ ім.В.Н. Каразіна, 2013. – 500 с. – С. 444-462
7. Сагайдак М.П. Теорія внутрішнього маркетингу: еволюція та сучасні погляди / Проблеми та перспективи ринково-орієнтованого управління підприємствами: теорія, методологія, практика. [кол. монографія] – Київ; Кривий Ріг: СТ-ПРЕС, 2015. – 534 с. – С. 196-213
8. Сагайдак М.П. Формування системи внутрішнього маркетингу підприємств сфери послуг / К.: Вид-во ТОВ «Сік Груп Україна». – 2015. – 507 с.
9. Sagaidak M.Р. Conceptual model of a set of the internal marketing of enterprises of the servise sector / I.L. Reshetnikova, M.Р. Sagaidak // Globalne aspekty ekonomii swiatowej i stosunków miedzynarodowych w warunkach niestabilnosci gospodarczej: monografia Miedzynarodowej konferencji naukowo-praktycznej, Czestochowa, Akademia Polonijna, 2016, 897 s. – pp. 810-823
10. Sahaidak M.P. Personnel – intellectual as a making formations of economic security of travel agencies / M.P.Sahaidak // National Security & Innovation Activities: Methodology, Policy and Practice: monograph / edited by Dr. of Economics, Prof. O. Prokopenko, Ph.D in Economics V. Omelyanenko, Ph.D in Technical Sciences, Assoc. Prof. Yu. Ossik. – Ruda ?l?skaska: Drukarnia i Studio Graficzne Omnidium, 2018. – 416 p. – pp. 109-121 (http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67787)
Навчальний посібник з грифом МОН:
1. Професійна кар’єра успішного фахівця – економіста: [Навч. посібник] / Ю.М. Сафонов, Г.І. Матукова, М.П. Сагайдак та ін. // Київ: вид-во ТОВ «Сік Груп Україна», 2014. – 380 с. (з грифом МОН України)
Статті у наукових фахових виданнях України за останні 5 років:
1. Сагайдак М.П. Маркетингові дослідження ринку чорної металургії та перспективи його розвитку в умовах глобалізації / М.П. Сагайдак, М.І. Іщенко, З.Й. Гелевачук // Вчені записки. Збірник наукових праць. – 2013. – №15. – С. 149-157
2. Сагайдак М.П. Адаптація інструментарію внутрішнього маркетингу до системи управління підприємством / М.П. Сагайдак // Культура народов Причерноморья. Науч. журнал. – 2013. – №258. – С. 71-74
3. Сагайдак М.П. Директ-маркетинг як інструмент внутрішнього маркетингу та сучасний засіб впливу на споживача / М.П. Сагайдак // Вісник Криворізького економічного інституту КНУ. Збірник наукових праць. – 2013. – №1(25). – С. 70-74
4. Сагайдак М.П. Внутренний маркетинг в управлении производительностью предприятия / М.П. Сагайдак, О.В. Криворучкина // Інвестиції: практика та досвід. Наук.-практ. журнал. – 2013. – №19. – С. 37-41
5. Сагайдак М.П. ABC- та BSC-технології у забезпеченні стратегічного маркетингового управління промисловим підприємством // А.В. Шайкан, М.П. Сагайдак, М.І. Іщенко // Ефективна економіка. – 2013. – №8 – Електронне фахове видання. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2156
6. Сагайдак М.П. Методичне забезпечення оцінки іміджу як складової внутрішнього маркетингу підприємства / М.П. Сагайдак // Вісник Криворізького економічного інституту КНУ. Збірник наукових праць. – 2013. – №2. – С. 16-22
7. Сагайдак М.П. Основні складові системи внутрішнього маркетингу підприємств сфери послуг / М.П. Сагайдак // Культура народов Причерноморья. Научный журнал. – 2013. – №247. – С. 92-96
8. Сагайдак М.П. Розробка стратегії побудови кар’єри контактного персоналу в системі внутрішнього маркетингу / М.П. Сагайдак, Н.В. Мацеєва // Культура народов Причерноморья. Научный журнал. – 2013. – №256. – С. 65-69
9. Сагайдак М.П. Роль внутрішнього маркетингу у забезпеченні конкурентоспроможності вітчизняних підприємств / М.П. Сагайдак // Стратегія економічного розвитку України: зб. наук. праць, 2013. – №32. – С. 197-203
10. Сагайдак М.П. Система внутрішнього маркетингу підприємств сфери послуг та сервісу / М.П. Сагайдак // Культура народов Причерноморья. Научный журнал. – 2013 – №257. – С. 218-221
11. Сагайдак М.П. Дослідження ролі та способів впливу бренду на поведінку внутрішнього і зовнішнього споживача // М.П. Сагайдак, Н.К. Лавреньов // Вчені записки. Збірник наукових праць. – 2014. – №16. – С. 97-102
12. Сагайдак М.П. Крос-культурний та психофізичний аналіз споживачів у забезпеченні індивідуального маркетингу / М.П. Сагайдак // Ефективна економіка. Електронне фахове видання – 2014. – №12. – Режим доступу: http://www.economy. nayka.com.ua/?op=1&z=3684&p=1
13. Сагайдак М.П. Маркетинговий аудит цінової політики підприємства / М.П. Сагайдак // Ефективна економіка. Електронне фахове видання – 2014. – №4. – Режим доступу: http:// www.economy.nayka. com.ua/?op=1&z=3372
14. Сагайдак М.П. Методичні підходи до формування і оцінки результативності цінової політики підприємства на нових ринках / М.П. Сагайдак // Економіка та держава. Міжнародний науково-практичний журнал. – 2014. – №12. – С. 24-28
15. Сагайдак М.П. Сучасні погляди на теорію внутрішнього маркетингу / М.П. Сагайдак // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки» – 2014. – Вип. 9, Ч.6. – С. 105-109
16. Сагайдак М.П. Формування цінової політики підприємства на засадах рефлексивного управління та внутрішнього маркетингу / М.П. Сагайдак // Інвестиції: практика та досвід. Науково-практичний журнал. – 2014. – №20. – С. 23-27
17. Сагайдак М.П.Еволюція теорії внутрішнього маркетингу / М.П. Сагайдак // Економіка і держава. Міжнародний науково-практичний журнал. – 2015. – №2. – С. 105-110
18. Сагайдак М.П. Структуризація процесу оцінювання конкурентоспроможності промислових послуг / М.П. Сагайдак, М.В. Зав’ялова, Н.В. Скринько // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки» – 2015. – Вип. 9, Ч. 6. – С. 59-63
19. Сагайдак М.П. Ринок послуг в Україні: становлення, сучасний стан і перспективи розвитку / М.П. Сагайдак // Стратегія економічного розвитку України: зб. наук. праць, 2015. – №36. – С. 173-183
20. Сагайдак М.П. Методичні підходи до моделювання потенціалу внутрішнього маркетингу підприємств сфери послуг / М.П. Сагайдак // Вісник Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. Рубрика «Економічні науки». – 2015. – №4(221). – С. 226-231
21. Сагайдак М.П. Моделювання компетенцій контактного персоналу підприємств сфери послуг / М.П. Сагайдак, М.В. Зав’ялова // Економіка та підприємництво: Зб. наук. праць молодих учених та аспірантів. У 2ч. – Ч.2. – 2015. – Вип. 34-35. – С. 140-151
22. Сагайдак М.П. Multi-channel marketing in communication activities of logistics companies / І.Л. Решетнікова, М.П. Сагайдак // Вісник Національного ун-ту «Львівська політехніка». Серія: Логістика. – 2016. – №848. – С. 69-75
23. Сагайдак М.П. Використання маркетингових інструментів і цифрових технологій у просуванні металургійної продукції / М.П. Сагайдак, Н.К. Лавреньов // Маркетинг і цифрові технології. – 2017. – №1. – Том 1. – С. 84-107
24. Сагайдак М.П. Поведінкові реакції споживачів туристичних послуг у період кризи / М.П. Сагайдак, В.В. Костинець // Стратегія економічного розвитку України: зб. наук. праць, 2017. – №41. – С. 99-112
Статті у зарубіжних виданнях та у наукових фахових виданнях України, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection
1. Сагайдак М.П. Використання міжнародного досвіду у формуванні системи внутрішнього маркетингу на вітчизняних підприємствах сфери послуг / М.П. Сагайдак // Бізнес Інформ (IndexCopernicus; Ulrichsweb Global Serials Directory). Наук. журн. – 2013. – №3. – C. 226-230
2. Сагайдак М.П. Внутрішній маркетинг та маркетинг персоналу: порівняльний аналіз / М.П. Сагайдак // Актуальні проблеми економіки (SciVerse Scopus; IndexCopernicus; EBSCOhost; Ulrich’s Periodicals Directory). Наук. економ. журн. – 2013. – №7 (145). – С. 110-117
3. Сагайдак М.П. Застосування CRM-технологій у концепції внутрішнього маркетингу / М.П. Сагайдак // Вчені записки Університету «КРОК» (Російський індекс наукового цитування, Google Scholar). – 2013. – Вип. 34. – С. 337-342
4. Сагайдак М.П. Дослідження чинників формування ринку праці для забезпечення внутрішнього маркетингу підприємств в умовах невизначеності детермінант попиту і стану конкурентної ситуації / М.П. Сагайдак, Н.В. Мацеєва // Бізнес Інформ (Ulrichsweb Global Serials Directory, Research Papers in Economics, IndexCopernicus). Наук. журн. – 2013. – №6. – C. 242-248
5. Сагайдак М.П. Рекрутмент у забезпеченні внутрішнього маркетингу / М.П. Сагайдак // Актуальні проблеми економіки (SciVerse Scopus; IndexCopernicus; EBSCOhost; Ulrich’s Periodicals Directory). Наук. економ. журн. – 2013. – №9 (147). – С. 119-124
6. Сагайдак М.П. Бренд контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми / М.П. Сагайдак, В.В. Костинець // Актуальні проблеми економіки (SciVerse Scopus; IndexCopernicus; EBSCOhost; Ulrich’s Periodicals Directory; EconLit). Наук. економ. журнал – 2013. – №11 (149). – С. 85-89
7. Сагайдак М.П. Основні принципи побудови взаємовідносин з контактним персоналом в системі внутрішнього маркетингу / М.П. Сагайдак // Актуальні проблеми економіки (SciVerse Scopus; IndexCopernicus; EBSCOhost; Ulrich’s Periodicals Directory; EconLit; Cabell's Directories; ABI/Inform by ProQuest). Наук. економ. журн. – 2014. – №9 (159). – С. 224-231
8. Сагайдак М.П. Економіко-математична модель управління підсистемою «Персонал» у системі внутрішнього маркетингу підприємства / М.П. Сагайдак // Бізнес Інформ (Ulrichsweb Global Serials Directory; Research Papers in Economics; IndexCopernicus; Directory of Open Access Journals; CiteFactor). Науковий журнал – 2015. – №1. – С. 154-159
9. Сагайдак М.П. Вплив економічної кризи на поведінку вітчизняних споживачів і сприйняття інновацій / І.Л. Решетнікова, М.П. Сагайдак // Маркетинг і менеджмент інновацій (Emerging Sources Citation Index (Web of Science), Directory of Open Access Journals, IndexCopernicus Journals Master List, Google Академія, Ulrichsweb, Research Bible, Scientific Indexing Services, CiteFactor, РІНЦ (eLIBRARY.RU), Journal Index, SHERPA/RoMEO, WorldCat, Science Impact Factor, EconBiz, Academic Journals Database, Global Impact Factor). – 2016. – №4. – С. 191-205
10. Сагайдак М.П. Корпоративная культура как составляющая ценность внутреннего маркетинга / М.П.Сагайдак // Экономика и управление. Научн. и произв.-практ. журн. Минский институт управления.– 2013. – №3(35). – С. 59-62
11. Sahaidak M.P. Internal Marketing in Resultiveness Providing of Servicing Sphere Enterprises / M.P. Sahaidak // The Advanced Science Journal, December. – 2013. – №13. – pp. 75-79 (США)
12. Sahaidak M.P. Diagnostics of the Consumer´s Satisfaction of Service / I.L. Reshetnikova, M.P. Sahaidak // The Journal of Economics and Social Research, vol. XVII, 2016, No 1. – pp. 66-76 (Словаччина)
13. Sahaidak M.P. Consumer Sentiments of Ukrainians and the Factors Influencing Their Formation / I.L. Reshetnikova, M.P. Sahaidak, M.І. Kostromina // Konsumpcja i Rozwój, 2016. – No 4 – s. 37-53 (Польща)
14. Sahaidak M.P. Study of factors for Effective Interaction in the Chain “HEI – Employer”/ A.V. Shaikan, M.P. Sahaidak // Periodyk naukowy Akademii Polonijnej, Czestochowa, Akademia Polonijna w Czestochowie, 2017, 23(2017) nr 4, s.147. – pp. 130-141 (Польща)
15. Sahaidak M.P. Marketing strategy of enterprise positioning in the market of logistic services / M. Sahaidak, M. Zavyalova, I. Kotane // Periodyk naukowy Akademii Polonijnej, Czestochowa, Akademia Polonijna w Czestochowie, 2017, 24 (2017), nr 5, s.140 – рр. 107-120 (Польща)
16. Sahaidak M.P. Modern means of steel products' sales promotion produced by Ukrainian enterprises / M.P. Sahaidak, N.К. Lаvrеnov // Business Review, Scientific Journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with seat in Košice. – 2017, 2 (2017), Vol. XVI. – №38 – pp. 51-62 (Словаччина)
17. Sahaidak M.P. Ukrainian and Slovak retail consumers´ behavior / I. Reshetnikova, E. Dudas Pajerska , M. Sahaidak // Acta Oeconomica Cassoviensia Scientific journal, 2017, Vol. X, №1 – pp. 89-99 (Словаччина)
18. Sahaidak M.P. Intelligent resource asymmetries in the logistics management of warehousing in the enterprise / M. Sahaidak, M. Zavyalova, M. Tepliuk // Scientific Journal of Polonia University, 2018, vol. 29(4), рр. 51-60 (Польща)
19. Sahaidak M.P. Intellectual Determinanta of Adaptation of National Enterprises to the Tourth Industrial Revolution / M. Sahaidak, M. Tepliuk // International Security in the Frame of modern Global Challengess: Collection of scientific works. – Mykolas Romeris Universiti, Vilnius, 2018 – pp.358-365 (Литва)
|