| - Головна»
- Факультети та інститути»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра комерційної діяльності і логістики»
- Викладачі»
- Дима Олександр Олексійович
Дима Олександр ОлексійовичКафедра: | Кафедра комерційної діяльності і логістики |
---|
Посада: | заступник декана факультету маркетингу, професор кафедри комерційної діяльності та логістики |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | доктор економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 19 років |
---|
Біографія: | |
---|
Освіта: - 2003 р. отримав диплом магістра з маркетингу ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана»;
- 2001-2002 рр. включене навчання в Northumbria University (Великобританія), де отримав диплом бакалавра з міжнародних фінансів та обліку;
- 2008 р. захист дисертації на здобуття ступені кандидата економічних наук на тему: «Маркетинг у формуванні стосунків банку з клієнтами», науковий керівник – проф. д.е.н. Войчак Анатолій Володимирович;
- 2016 р. захищена дисертація на здобуття ступеня доктора економічних наук на тему «Маркетинг послуг посередницьких підприємств», науковий консультант – проф. д.е.н. Павленко Анатолій Федорович.
Робота: - З 2003 р. працює на кафедрі маркетингу ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»;
- З 2010 р. працює на посаді заступника декана факультету маркетингу;
- З 2016 року працює посаді професора кафедри комерційної діяльності та логістики ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана».
Досвід роботи у бізнесі: - Навчання в університеті успішно суміщав з роботою в банківських установах (Банк «Національний кредит») та комерційних підприємствах (ТОВ «Агронафтопродукт», СП «КБТ», ТОВ «Родон-Агро»);
- З 2003 року працює на посаді директора з маркетингу ТОВ «Родон-Агро», проекту Центр ландшафтного дизайну та озеленення «Мир сада» (інтернет-маркетинг, соціальні мережі, управління продажами, побудова довгострокової взаємодії зі споживачами).
Дисципліни основні: - «Управління сервісним обслуговуванням», «Маркетинг послуг», «Сервісний менеджмент»;
- «Розподільча логістика»;
- «Управління взаємовідносинами з споживачами», «Маркетинг взаємовідносин»;
- «SMART логістика».
А також: - «Маркетинг»;
- «Товарна інноваційна політика»;
- «Маркетингові дослідження»;
- «Маркетинговий менеджмент».
|
Кафедра: | Кафедра комерційної діяльності і логістики |
---|
Посада: | заступник декана факультету маркетингу, професор кафедри комерційної діяльності та логістики |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | доктор економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 19 років |
---|
Біографія: | |
---|
Освіта: - 2003 р. отримав диплом магістра з маркетингу ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана»;
- 2001-2002 рр. включене навчання в Northumbria University (Великобританія), де отримав диплом бакалавра з міжнародних фінансів та обліку;
- 2008 р. захист дисертації на здобуття ступені кандидата економічних наук на тему: «Маркетинг у формуванні стосунків банку з клієнтами», науковий керівник – проф. д.е.н. Войчак Анатолій Володимирович;
- 2016 р. захищена дисертація на здобуття ступеня доктора економічних наук на тему «Маркетинг послуг посередницьких підприємств», науковий консультант – проф. д.е.н. Павленко Анатолій Федорович.
Робота: - З 2003 р. працює на кафедрі маркетингу ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»;
- З 2010 р. працює на посаді заступника декана факультету маркетингу;
- З 2016 року працює посаді професора кафедри комерційної діяльності та логістики ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана».
Досвід роботи у бізнесі: - Навчання в університеті успішно суміщав з роботою в банківських установах (Банк «Національний кредит») та комерційних підприємствах (ТОВ «Агронафтопродукт», СП «КБТ», ТОВ «Родон-Агро»);
- З 2003 року працює на посаді директора з маркетингу ТОВ «Родон-Агро», проекту Центр ландшафтного дизайну та озеленення «Мир сада» (інтернет-маркетинг, соціальні мережі, управління продажами, побудова довгострокової взаємодії зі споживачами).
Дисципліни основні: - «Управління сервісним обслуговуванням», «Маркетинг послуг», «Сервісний менеджмент»;
- «Розподільча логістика»;
- «Управління взаємовідносинами з споживачами», «Маркетинг взаємовідносин»;
- «SMART логістика».
А також: - «Маркетинг»;
- «Товарна інноваційна політика»;
- «Маркетингові дослідження»;
- «Маркетинговий менеджмент».
|
Кафедра: | Кафедра комерційної діяльності і логістики |
---|
Напрямки наукових досліджень: | Логістика, комерційна діяльнсіть, маркетинг послуг, маркетинг взаємовідносин, управління каналами розподілу, екологічний маркетинг та логістика, сталий розвиток |
---|
Завантажено файлів: | 0 |
---|
Публікації: | - Дима О.О. Персонал — ключовий елемент комплексу маркетингу посередницького підприємства / О.О. Дима // Вісник Хмельницького національного університету. Серія «Економічні науки» (Index Copernicus, Google Scholar). — 2015. — № 2, т. 1. — С. 65–73. (0,8 д.а.).
- Дима О.О. Перспективи реалізації стратегії сталого розвитку вітчизняними роздрібними операторами через упровадження власних торгових марок / О.О. Дима // Маркетинг і менеджмент інновацій (Index Copernicus, Directory of Open Access Journals, Google Scholar, Ulrich’s Periodicals Directory). — 2015. — № 1. — С. 87–95. (0,7 д.а.).
- Дима О.О. Роздрібна торгівля в Україні: багатоканальність та додаткові послуги / О.О. Дима // Вісник Хмельницького національного університету. Серія «Економічні науки» (Index Copernicus, Google Scholar). — 2015. — № 1. — С. 221–226. (0,6 д.а.).
- Дима О.О. Роль посередницьких підприємств у реалізації принципів сталого розвитку / О.О. Дима // Маркетинг і менеджмент інновацій (Index Copernicus, Directory of Open Access Journals, Google Scholar, Ulrich’s Periodicals Directory). — 2015. — № 4. — С. 260–275. (1,3 д.а.).
- Дима О.О. Сучасне розуміння посередницької послуги / О.О. Дима // Маркетинг і менеджмент інновацій (Index Copernicus, Directory of Open Access Journals, Google Scholar, Ulrich’s Periodicals Directory). — 2014. — № 1. — С. 98–109. (1,1 д.а.).
- Дима О.О. Сучасні тенденції та переваги розвитку Інтернет-торгівлі в Україні / О.О. Дима // Економічний часопис – ХХІ (SciVerse Scopus, Index Copernicus, Ulrich’s Periodicals Directory). — 2015. — № 1–2(2). – С. 63–66. (0,5 д.а.).
- Дима О.О. Посередницька діяльність: трансакційний підхід / О.О. Дима // Вісник соціально-економічних досліджень (Index Copernicus, Google Scholar) : зб. наук. пр. ; Одеса : Одес. нац. екон. ун-т. — 2015. — вип. 1, № 56. — С. 49–55. (0,5 д.а.).
- . Дима О.О. Щодо нового змісту категорій «опт» та «роздріб» / О.О. Дима // Економічний вісник НТУУ «КПІ» (Index Copernicus, Google Scholar). — 2015. — № 12. — С. 346–350. (0,4 д.а.).
|
|
---|
|