Факультет економiки та управлiння

Cтуденти ДВНЗ «КНЕУ імені Вадима Гетьмана» пройшли курс лекцій-тренінгів «Маркетингові дослідження» від компанії KANTAR TNS16 Квітня 2019р.

Д.е.н., професор кафедри економічної теорії Олександра Миколаївна Москаленко виступила з ініціативою налагодження співробітництва з потенційним роботодавцем Міжнародною дослідницькою компанією KANTAR TNS для випускників магістратури і бакалаврату спеціалізацій  «Економічна аналітика» і «Економічна теорія», результатом чого стало проходження курсу лекцій-тренінгів ( 5 тижнів) на тему: «Маркетингові дослідження» на базі компанії із отриманням студентами сертифікатів компанії, що стане корисним досвідом отриманих навичок для майбутніх фахівців і вагомим внеском у їх резюме.

Дану ініціативу і надію на подальшу співпрацю з університетом підтримав Генеральний директор KANTARTNS Чурилов Микола Миколайович (д-р соц.наук), директор з управління персоналом   Чигирин Тетяна Олександрівна (к. псих. наук). Безпосередньо проект був реалізований фахівцями компанії HR-спеціалістом Віталіною Глухайкіною, розробником курсу лекцій, Еккаунт директором Шахдінарян Анною Арменаківна та професійними бізнес-лекторами, серед них:

  1. Пігіда Антон Олександрович (лекція-тренінг на тему: «Дослідження як інструмент вивчення поведінки людей»). Керівник групи з методології досліджень. Кандидат соціологічних наук.
  2. Капустян Ольга Володимирівна (лекція-тренінг на тему: «На основі ММІ – базовий розподіл населення, індекс споживчих настроїв, поведінка в покупці і т.д.»). Керівник групи з медіа досліджень.
  3. Кутушонок Ірина Олександрівна (лекція-тренінг на тему: «Інтернет-аудиторія і що змінилося в поведінці»). Старший менеджер проектів відділу медіа досліджень, проект Cmeter.
  4. Домнич Тетяна Миколаївна (лекція-тренінг на тему: «Якісні дослідження»). Керівник відділу з якісних досліджень.
  5. Шахдінарян Анна Арменаківна (лекція-тренінг на тему: «Комунікація і реклама як елемент впливу на поведінку людей»). Еккаунт Директор.