Підприємництво і бізнес-культура_051_Економічна аналітикаАНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «Підприємництво та бізнес-культура» Entrepreneurshipandbusinessculture Рекомендована для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 1. Мета опанування навчальної дисципліни. Мета навчальної дисципліни - формування у здобувачів вищої освіти теоретичних та практичних компетенцій , які дозволяють скласти уявлення щодо сутності підприємництва як особливого виду діяльності, певного стилю і типу поведінки, що визначає бізнес-культуру підприємства, сучасної форми господарювання виробничо-комерційних структур в умовах ринкових відносин; комплексного сприйняття та вирішення проблем, що виникають в діяльності підприємницьких структур для створення сприятливого бізнес-середовища і підвищення ефективності функціонування виробничо-господарських систем. Знання, отримані здобувачами після вивчення даної навчальної дисципліни, є основою для практичної діяльності у сфері управління підприємницькими структурами (виробничими, посередницькими, фінансовими,консалтинговими,страховими). Міждисциплінарні зв’язки дисципліни «Підприємництво і бізнес-культура» визначаються особливостями підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Навчальна дисципліна інтегрує велику кількість базових понять та прийомів загальнотеоретичних дисциплін ,ґрунтується на теоретичному фундаменті підприємництва та методологічних положеннях суміжних економічних дисциплін. У результаті вивчення дисципліни буде сформовано необхідний компетентнісний базис для опанування таких дисциплін як «Економіка підприємства», «Менеджмент», «Маркетинг», «Міжнародна економіка», «Економіка соціально-трудових відносин», «Економічне оцінювання» та інших. 2. Результати навчання, методи навчання та засоби діагностики: Таблиця 1 – Методи навчання та засоби діагностики результатів навчання з навчальної дисципліни «Підприємництво та бізнес-культура» у відповідності до результатів навчання
3. Зміст навчальної дисципліни за темами Модуль 1 “ПІДПРИЄМНИЦТВО” Тема 1.1. Загальна характеристика підприємництва Тема 1.2. Типологія підприємництва Тема 1.3. Мале підприємництво в ринковій економіці Тема 1.4. Тіньова економіка в бізнесі Тема 1.5. Технологія створення підприємства Тема 1.6. Інвестиційна політика фірми Тема 1.7. Договірні взаємовідносини і партнерські зв’язки в підприємництві Тема 1.8. Підприємницький успіх Тема 1.9. Аналітичне оцінювання ефективності підприємницької діяльності Модуль 2 “БІЗНЕС-КУЛЬТУРА” Тема 2.1. Сутність та модельний ряд бізнес-культур Тема 2.2. Етика бізнесу Тема 2.3. Основи формування системи культурних бізнес-комунікацій Тема 2.4. Технології попередження та усунення бізнес-конфліктів Тема 2.5. Методичні підходи до оцінювання бізнес-культури підприємства Тема 2.6. Бізнес-дизайн 4. Науково-педагогічні працівники, що забезпечують викладання навчальної дисципліни та адреси їх електронної пошти: Рєпіна Інна Миколаївна,доктор економічних наук, професор, професор кафедрибізнес-економіки та підприємництва, e-mail: rephousenew@gmail.com Шергіна Лідія Антонівна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедрибізнес-економіки та підприємництва, e-mail: lidiyashergina@ukr.net;shergina.lidiya@kneu.edu.ua Ковтун Віта Петрівна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедрибізнес-економіки та підприємництва, e-mail:vitkovtun@ukr.net Теплюк Марія Анатоліївна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедрибізнес-економіки та підприємництва, e-mail:mteplyuk@gmail.com Кирилюк Оксана Василівна, доктор філософії, ст..викл. кафедрибізнес-економіки та підприємництва, e-mail:kyryliuk.oksana@kneu.edu.ua. 5. Рекомендовані інформаційні джерела: 1. Колот В.М., Рєпіна І.М., Щербина О.В. Підприємництво: організація, ефективність, бізнес-культура: навч. посіб.вид.3-є.Київ.: КНЕУ, 2010. 444 с. 2. Підприємництво : організація, ефективність, бізнес-культура : практикум /Колот В.М., Рєпіна І.М., Щербина О.В. , Шергіна Л.А., Ковтун В.П. К.: КНЕУ. URL: https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18895(Дата звернення:31.10.2022). 3. Підприємництво і бізнес-культура: підручник / Л.О. Лігоненко, Г.Л. Піратовський, І.В. Молоштан та ін.; за заг. ред. Л.О.Лігоненко . К.: Київ. нац. торг.- екон. ун-т. 2011. 508 с. 4. Підприємництво, торгівля та біржова діяльність:підручник/ І.М. Сотник, Л.М. Таранюк..Університетська книга, 2018.572 с. 5. Підприємництво і бізнес-культура. Кредитно- модульний курс : навч. посіб. / Н. М. Тягунова, О.А. Спориш. К. : Центр учбової літератури, 2019. 118 с. 6. Педько А.Б. Основи підприємництва і бізнес культури : навч посібник. К. : Центр учбової літератури, 2020. 168 с. 7. Теплюк М.А., Підприємництво і бізнес-культура – EMBE36050U_DIST : дистанційний курс К.: КНЕУ.URL:http://193.110.163.11/moodle/enrol/index.php?id=912.(Дата звернення:31.10.2022). 8. Шергіна Л.А., Ковтун В.П. Підприємництво і бізнес-культура - EMBE26034U_DIST: дистанційний курс. К.: КНЕУ. URL: //http://193.110.163.11/moodle/course/view.php?id=205. (Дата звернення: 31.10.2022).
Остання редакція: 13.02.23 |